۳۰ فروردین ۱۴۰۲، ۲۳:۰۱
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85088256
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

میزبانی از اردوهای ملی ورزشی در زنجان نیازمند فراهم کردن زیرساخت‌هاست

زنجان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: نزدیکی این استان به مرکز امتیاز ویژه‌ای برای برگزاری اردوهای ورزشی ملی است اما مشکل زیرساختی همچون نبود امکانات اقامتی مانع تحقق این امر شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد بازرگان شامگاه چهارشنبه در آئین تجلیل از قهرمانان ورزشی استان به قانون استخدام قهرمانان در دستگاه‌های دولتی اشاره کرد و افزود: تاکنون ۱۰ نفر از این قهرمانان استخدام شده‌اند و اجرای قانون نیازمند همکاری دستگاه‌های اجرایی است.

وی اظهار کرد: تاکنون تعدادی از قهرمانان ورزشی در استان از زمین برای احداث مسکن بهره‌مند شدند.

بازرگان در بخش دیگری از سخنان خود به تاثیرات شرایط ناشی از شیوع کرونا بر فعالیت های ورزشی اشاره کرد و ادامه داد: با عبور از این شرایط اوضاع ورزش هم بهبود یافته و زمینه برای شکوفایی استعدادها فراهم شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان بر اهمیت ورزش همگانی و عمومی در جامعه تاکید و عنوان کرد: از جنبه دیگر ورزش قهرمانی بیانگر توسعه ورزش در یک جامعه محسوب می‌شود و باید به این مهم نیز توجه کنیم.
بازرگان خاطرنشان کرد: ورزش حرفه‌ای نیازمند ساماندهی ویژه است و ثمرات آن که قهرمانی در عرصه های بین المللی است، پیامدهای مهمی را برای کشور به ارمغان می آورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha