۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۱۳
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 85111976
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مربیان ورزشی با پایبندی به ارزش‌ها الگویی برای ورزشکاران باشند

زنجان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: مربیان ورزشی در جایگاه و کسوت معلمی نقش بسیار تاثیرگذاری ایفا می‌کنند و باید با پایبندی به ارزش‌ها الگویی برای ورزشکاران باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا،جواد بازرگان روز دوشنبه در اولین دوره تربیت مربیان ورزشی استان، افزود: وظایف وزارت ورزش و جوانان علاوه بر آموزش مسائل فنی در هر رشته و توسعه ورزش در حوزه همگانی و قهرمانی، تحکیم و تقویت منش پهلوانی و نهادینه کردن ارزش های معنوی و اخلاقی مبتنی بر دین مقدس اسلام است که مربیان ورزشی منتقل کننده آنها هستند.

وی، احترام به پرچم و سرود ملی را فارغ از مباحث دینی یک مساله هویتی عنوان کرد و افزود: سکوی قهرمانی در دنیا بدون هیچ سانسوری، هویت ایرانی اسلامی ما را به دنیا مخابره می کند.

این مقام مسئول با تأکید بر اهمیت نقش مربیان ورزشی در تربیت نسل جوان امروز، اظهار داشت: مربیان، بخشی از مسیر زندگی فرزندان این مرز و بوم را رقم می زنند و باید بر این مسئولیت مهم واقف باشند.

مدرس و نماینده وزارت ورزش و جوانان در این دوره با بیان اینکه دوره تربیت مربیان ورزشی در سه مرحله استانی، منطقه ای و کشوری برگزار می شود، تصریح کرد: ۵۰۰ مربی ورزشی طی سه مرحله برگزیده می شوند تا شبکه فرهنگی در کشور شکل بگیرد.

حجت الاسلام محمد مالمیر با تاکید بر مطالبات فرهنگی مقام معظم رهبری از ورزشکاران، اظهار داشت: برگزاری جشنواره رسم جوانمردی، دوره‌های تربیت مربیان ورزشی و ایجاد بنیاد نیکوکاری نجوا متشکل از ورزشکاران در راستای تحقق این دغدغه ها از سال گذشته در دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان کلید خورد و در تمام استان ها برگزار شد.

نماینده دفتر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه یکی از اهداف ایجاد بنیاد نجوا ترویج ارادت ورزشکاران به اهل بیت(ع) است که فعالیت آن از اربعین سال گذشته و پس از دیدار مقام معظم رهبری با ورزشکاران آغاز شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha