۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۹:۱۵
کد خبرنگار: 3107
کد خبر: 85100850
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

استاندار خراسان شمالی: ایجاد تحول نخستین رسالت فرمانداران است

بجنورد- ایرنا- استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه نخستین رسالت فرمانداران ایجاد تحول در بخش های مختلف است گفت: توسعه زیر ساخت های شهرستان ها موجب پیشرفت آنها می شود و مسوولان پیگیری های لازم را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا حسین نژاد روز چهارشنبه در مراسم معارفه اولین فرماندار شهرستان بام و صفی آباد خراسان شمالی اظهار کرد: شهرستان شدن بام و صفی آباد موجب می شود تا پیگیری های مداومی برای عمران و آبادانی و سهم اعتبارات جداگانه برای آن رخ دهد.

وی افزود: اهمیت ساختار فرمانداری از موضوعات بسیار مهم تلقی می شودو توزیع اعتبارات و تقسیم بندی ها مسیر رشد و توسعه را شتاب خواهد داد.

نماینده عالی دولت بیان کرد: اولین رسالت فرماندار این شهرستان باید ایجاد تحول در بخش های مختلف باشد تا بدین طریق شاهد عمران، آبادانی و توسعه باشیم.

حسین نژاد در ادامه به دیدار نوروزی استانداران با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: تحول از نکات کلیدی مطرح شده در این دیدار بود بدین معنا که از حالت عادی کار کردن خارج شویم لذا از فرماندار جدید درخواست ایجاد تحول را داریم.

وی بر شناخت استعداد منطقه به ویژه در بخش زمین، استفاده بهینه از آب و ارتقای کشاورزی به کمک مردم تاکید کرد.

استاندار خراسان شمالی گفت: با کمک سازمان امور استخدامی کشور چارت سازمانی سایر ادارات نیز برای استقرار در دستور کار است.

حسین نژاد درادامه سخنانش با بیان اینکه انتقال آب های شمال به داخل استان نیازمند اخذ ماده ۲۳ است، اشاره کردو گفت: این امر با کمک نمایندگان مجلس شورای اسلامی محقق می شود.

مقام عالی دولت درخراسان شمالی بیان کرد: در پروژه های تعریف شده برای شهرستان بام و صفی آباد، آینده نگری ها وجود داشته باشد تا شاهد رشد متوازن شهرستان باشیم.

در این آیین از زحمات اعظم الهامی تقدیر و عیسی آگاهی به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسفراین معرفی شد.

همچنین با حکم محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی، هادی ترکانلو به عنوان بخشدار مرکزی اسفراین معارفه شد.

شهرستان بام و صفی آباد در ۶۵ کیلومتری جنوب شرقی شهر اسفراین قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha