استاندار: استقرار ادارات در شهرستان های تازه تاسیس خراسان‌شمالی شتاب گیرد

بجنورد- ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: استقرار ادارات در شهرستان های تازه تاسیس "بام و صفی آباد" و "مانه" با هدف خدمات رسانی بهتر به مردم باید شتاب گیرد.

به گزارش ایرنا، از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد روز سه شنبه اظهار کرد: برای محرومیت زدایی و توسعه شهرستان های تازه تاسیس "مانه" و "بام و صفی آباد" در بخش های گوناگون باید استقرار ادارات تسریع و اعتبارات آن مشخص شود.

وی افزود: تاسیس این شهرستان ها با همدلی تمامی مسوولان استانی اتفاق افتاد و باید همه برای استقرار ادارات در این شهرستان ها همکاری کنند.

حسین نژاد تصریح کرد: این ۲ شهرستان ظرفیت خوبی در بخش کشاورزی دارند و باید توسعه این مناطق بر مبنای توانمندی های آنها انجام شود.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با اشاره به بازسازی محور بجنورد- جاده گلستان گفت: مرمت، بهسازی و آسفالت بخش سیل برده محور چمن بید - جنگل گلستان با همکاری دستگاه های متولی پس از ۱۴ روز پایان یافت و بازگشایی شد.

وی افزود: پاکسازی و بازگشایی این محور و دیواره های ساحلی به محض تزریق اعتبارات ملی، توسط شرکت زیر ساخت اجرا شد.

حسین نژاد با تاکید بر تکمیل طرح های نیمه تمام خراسان شمالی، گفت: مدیران دستگاه های اجرایی باید نسبت به جذب اعتبارات ملی اهتمام جدی داشته باشند و به اعتبارات محدود استانی اکتفا نکنند.

شهرستان بام و صفی آباد در ۶۵ کیلومتری جنوب شرقی شهر اسفراین قرار دارد.

تاسیس شهرستان مانه با مرکزیت شهر پیش‌قلعه، تیرماه امسال به عنوان دهمین شهرستان خراسان شمالی در هیات دولت مصوب شد.

خراسان شمالی دارای یک میلیون نفر جمعیت است که ۴۴ درصد آنان در روستاها زندگی می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha