۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۰۴
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85102414
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار دزفول: خدمت به مردم محور وحدت مسوولان باشد

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۰۴
کد خبر: 85102414
فرماندار دزفول: خدمت به مردم محور وحدت مسوولان باشد

دزفول- ایرنا- معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه دزفول با انتقاد از مشغول شدن برخی مسوولان شهرستان به حواشی، گفت: همه مدیران باید تلاش کنند تا خدمتگزار خوبی برای مردم باشند و در این مسیر "خدمت به مردم" باید محور وحدت تمام مسوولان شهرستان باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا خردمند روز جمعه در همایش بزرگداشت روز ملی شوراها در سالن مرحوم آیت الله قاضی دزفولی دانشگاه صنعتی جندی شاپوربا بیان اینکه عقب ماندگی های شهرستان دزفول قابل کتمان نیست، اظهار داشت: حل مسایل و مشکلات شهرستان نیازمند تلاش شبانه روزی و کار جهادی همه مسوولان و دستگاه های مختلف است.

وی، شوراهای اسلامی شهر و روستا را جمعیتی نخبگانی برخاسته از اراده مردم دانست و گفت: شوراهای شهر و روستا راهنمای مسوولان در حل مسایل و انتقال دهنده مشکل مردم به مسوولان هستند که از ظرفیت این شوراها به عنوان هیات های اندیشه ورز در گره گشایی از مسایل باید استفاده کرد.

مشکلات با کار جهادی قابل حل است

فرماندار ویژه شهرستان دزفول تاکید کرد: منتخب هیچ گروه و جناحی نبوده و نیستم بلکه منتخب دولت انقلابی برای خدمت به مردم هستم و تنها هدف برای پذیرش این مسوولیت خدمت به مردم است.

خردمند جهادی بودن و کار برای مردم را ویژگی های مورد نیاز برای حل مسایل دانست و ادامه داد: بنده و تیم همکارم در فرمانداری خدمتگزار جهادی مردم شریف شهرستان دزفول هستیم و بر این خدمتگزاری افتخار می کنیم.

وی با اشاره به بازدیدهای میدانی از بخش ها و روستاهای شهرستان برای پیگیری مسایل این مناطق، ادامه داد: مدیران بخش های شهرستان به جای تمرکز بر حواشی تمام تلاش خود را بر خدمت به مردم متمرکز کنند.

فرماندار ویژه شهرستان دزفول با بیان اینکه نگاه عادلانه در ارایه خدمت به تمام شهرستان مورد تاکید است، افزود: نگاه این فرمانداری برای تقسیم امکانات و اعتبارات نگاهی شهرستانی و بر اساس عدالت برای محرومیت زدایی از چهره تمام روستاها و شهرهای شهرستان است.

فرمانداری دزفول به دنبال تعامل نزدیک با شوراهاست

وی با بیان اینکه به طور قطع برخی مشکلات در کوتاه مدت قابل حل شدن نیست، ادامه داد: تمام تلاش فرمانداری دزفول به حداقل رساندن زمان حل مسایل است و این مهم با کار جهادی و شبانه روز ممکن است.

خردمند ارتباط نزدیک شورهای شهر و روستا با هیات تطبیق فرمانداری را خواستار شد و گفت: بنای فرمانداری دزفول تعامل با شوراهای شهر و روستا برای سرعت بخشی خدمت به مردم است و در این مسیر از هیات تطبیق خواسته شده است که مصوبه های مهم را با حضور اعضای شورا بررسی کند تا ابهام مصوبه ها منجر به رد آن و در نتیجه تاخیر در حل مسایل نشود.

فرماندار دزفول با تاکید بر ضرورت هم افزایی میان شوراهای شهر و روستا در این شهرستان، ادامه داد: ۶۰۰ عضو شورای اسلامی شهر و روستا در سطح این شهرستان وجود دارد که تعامل و انتقال تجربه میان آنها می تواند منجر به بهبود مدیریت شهری و روستایی شود.

تکمیل گازرسانی به روستاهای بخش محروم شهیون تا چند ماه آینده

وی با بیان اینکه تیم فرمانداری دزفول انقلابی و همراستا با رویکرد دولت مردمی است، افزود: کارهای بزرگی پس از انقلاب برای محرومیت زدایی در سطح شهرستان انجام شده است که قابل چشم پوشی نیست.

خردمند، لوله کشی گاز را آخرین زیرساخت در حال تکمیل شدن در این شهرستان دانست و ادامه داد: تا چند ماه آینده روستاهای بخش محروم و صعب العبور شهیون دزفول از نعمت گاز لوله کشی برخوردار می شوند.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری چهارم خرداد به نام روز مقاومت و پایداری روز دزفول، ادامه داد: این روز بزرگداشت مقاومت و ایثارگری همه مردم دزفول است و به همین دلیل باید این روز در سطح شهرستان به خوبی بزرگ داشته شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نهم اردیبهشت ۱۳۷۸ نخستین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا آغاز به فعالیت کرد که بر این اساس از نهم تا پانزدهم اردیبهشت در تقویم رسمی جمهوری اسلامی به نام هفته شورا نام گذاری شده است.

همچنین تعدادی از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان دزفول به بیان مشکلات حوزه انتخابی خود کردند. وضعیت نامناسب جاده های دسترسی به شهرها و روستاها، فاضلاب و پساب شرکت خمیرمایه، فقر زمین های ورزشی روستاهای دزفول، افزایش چشمگیر سهم بیمه تامین اجتماعی برای پروانه های ساختمانی، قیر رایگان و ناتوانی شهرها در انجام تعهدات خود، ناپایداری وضعیت برق روستاهای جنوبی شهرستان، احشام سرگردان در سطح شهرهای شهرستان و فقر مراکز بهداشت و درمان در سطح روستاها و شهرهای تابعه از جمله مطالب مطرح شده توسطط اعضای شوراهای شهرستان دزفول در این جلسه بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha