۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۳۶
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 85102425
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه هزار فرصت شغلی با تلاش دستگاه قضایی گلستان حفظ شد

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۳۶
کد خبر: 85102425
سه هزار فرصت شغلی با تلاش دستگاه قضایی گلستان حفظ شد

گرگان - ایرنا - رییس کل دادگستری گلستان گفت: با تلاش مجموعه همکاران ستاد اقتصاد مقاومتی این نهاد و سازمان قضایی استان، پارسال فرصت اشتغال ۳ هزار نفر در گلستان حفظ شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستانی، حیدر آسیابی اظهار کرد: سال گذشته در مجموع ۳۷۵ مورد بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی استان انجام شد که در این بازدیدها، ۷۴ واحد راکد و نیمه راکد احیا شده و همچنین از تعطیلی ۳۹ واحد دیگر نیز جلوگیری شد.

وی بیان کرد: در بازدیدها و جلساتی که در نواحی و شهرک‌های صنعتی استان داشتیم، وضعیت آنها بررسی و اقدامات لازم برای رفع مشکلات‌شان انجام شد.

آسیابی افزود: با احیای واحدهای تولیدی راکد و نیمه تعطیل، هزار و ۱۳ نفر شاغل شده و با جلوگیری از تعطیلی واحدهای صنعتی و تولیدی، از بیکاری ۲ هزار و ۵۶ نفر جلوگیری به عمل آمد.

وی تصریح کرد: همچنین با پیگیری همین ستاد، از تعطیلی ۳۹ واحد تولیدی و صنعتی جلوگیری و زمینه تثبیت اشتغال ۲ هزار و ۵۶ نفر ایجاد شد.

رییس کل دادگستری گلستان ادامه داد: در حوزه صیانت از حقوق عامه در بخش حقوق سلامت کارهای مطلوبی انجام شد و ۲ مرکز آنژیوگرافی در غرب و شرق استان با حمایت دستگاه قضا، راه‌اندازی شد.

آسیابی اضافه کرد: همچنین با پیگیری دستگاه قضایی این استان، ۲۶۰ میلیارد ریال مطالبات بانک‌های گلستان در فروردین ماه سال جاری وصول شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha