۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۶:۰۱
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85102680
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیرعامل آبفا: ۴۲ کیلومتر شبکه فرسوده آب در کاشان بازسازی شد

کاشان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان گفت: ۴۲ کیلومتر شبکه فرسوده آب با اعتبار ۲۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون  تومان از محل اعتبارات سال مالی ۱۴۰۰ در این شرکت بازسازی شده است.

محمدرضا اسدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اگر به دنبال کاهش تنش آبی هستیم باید شبکه‌ها و خطوط انتقال فرسوده را اصلاح کنیم تا کاهش هدر رفت را داشته باشیم.

وی اظهار کرد: هدر رفت آب در بخش روستایی به‌طور میانگین ۳۲ درصد است و در مجموع هدررفت آب در شهر کاشان ۲۱ درصد می باشد، که در سال جاری اعتبارات خوبی از ردیف‌های مختلف برای اصلاح و بازسازی شبکه‌های فرسوده مصوب شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان بیان کرد: به منظور پایدارسازی خدمات آبرسانی و پیشگیری از هدررفت آب درسال گذشته، ۳۵ کیلومتر اصلاح و بازسازی شبکه در برنامه عملیاتی پیش بینی شده که سهم بخش شهری ۱۷ کیلومتر و سهم بخش روستایی ۱۸ کیلومتر می باشد .

اسدی گفت: درسال ۱۴۰۱ بخش روستایی تعداد هزار و ۵۶ کنتور خراب و فرسوده تعویض و به روز رسانی شد.


وی افزود: در حال حاضر ۹۱۷ دستگاه کنتور خراب شناسایی شده که در برنامه تعویض قرار خواهند گرفت. حدود ۷ درصد آب بدون درآمد شرکت مربوط به کنتورهای خراب و کنتور های کم کارکرد می‌باشد.

وی اظهار کرد: سال گذشته هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب این شرکت بوده که در مجموع تاکنون ۸۴۱ میلیارد ریال آن تخصیص یافته و از مجموع این اعتبار، ۲۳۸ میلیارد ریال سهم آب بخش روستایی و ۲۹۳ میلیارد ریال بخش فاضلاب شهری و مابقی آن بخش آب شهری می باشد.

جمعیت نزدیک 500 هزار نفری شهرستان های کاشان و آران و بیدگل زیر پوشش اداره آب و فاضلاب کاشان قرار دارند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

شهرستان آران و بیدگل با جمعیت افزون بر ۱۰۳ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha