بوکس قهرمانی جهان/ حبیبی‌نژاد از دور مسابقات کنار رفت

تهران- ایرنا- بوکسور وزن ۶۷ کیلوگرم ایران با قبول شکست مقابل حریفی از جمهوری آذربایجان به کار خود در رقابت‌های جهانی پایان داد.

به گزار ایرنا؛ بیست‌ودومین دوره مسابقات بوکس قهرمانی جهان با حضور ۵۳۹ بوکسور از ۱۰۷ کشور از روز دوشنبه هفته گذشته به میزبانی تاشکند، پایتخت ازبکستان آغاز شده و به مدت ۱۴ روز ادامه خواهد داشت.

امروز شنبه، علی حبیبی‌نژاد در وزن ۶۷ کیلوگرم در نخستین مبارزه رو در روی «نبی اسکندرواف» نماینده جمهوری آذربایجان قرار گرفت و در هر سه راند با حساب چهار بر یک مغلوب شد تا به کار خود در این رویداد پایان دهد. حبیبی‌نژاد تنها نماینده امروز ایران بود.

تیم ایران با هفت بوکسور در این رقابت‌ها شرکت کرده است که دانیال شه‌بخش و پوریا امیری راهی مراحل بعدی شدند. پوریا عبدالمالکی با یک برد و یک شکست حذف شد و میثم قشلاقی و امین مجنونی با قبول شکست در نخستین دیدار از دور مسابقات کنار رفتند. شاهین موسوی بوکسور باتجربه کشورمان نیز هنوز روی رینگ نرفته است.

فدراسیون جهانی بوکس (IBA) برای این رقابت‌ها جوایز دلاری را نیز در نظر گرفته است که به نفر اول ۲۰۰، به نفر دوم ۱۰۰ و به نفرات سوم ۵۰ هزار دلار تعلق می‌گیرد.

همچنین روح‌الله حسینی، سرپرست فدراسیون بوکس ایران نیز جوایز نقدی قابل توجهی را برای مدال‌آوران احتمالی کشورمان در نظر گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha