کارگاه تخصصی بازیگری و کارگردانی در سنقرکلیایی برگزار شد

کنگاور- ایرنا- رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سنقرکلیایی از برگزاری کارگاه تخصصی ۲ روزه بازیگری و کارگردانی با حضور فعالان عرصه تئاتر در مجتمع فرهنگی هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان خبر داد.

علی حشمتی روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: در راستای کشف، جذب و پرورش استعدادهای هنری و ارتقای سطح هنرمندان عرصه هنرهای نمایشی با حضور استاد حوزه هنرهای نمایشی، کارگاهی ۲روزه با محوریت بازیگری و کارگردانی در سنقر برگزار شد.

وی افزود: این کارگاه آموزشی با حمایت بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه برگزار شد که به شرکت کنندگان گواهی دوره اعطا می‌شود.

حشمتی در خصوص مدرس این دوره نیز گفت: استاد سعید نوروزی؛ دانش آموخته کارشناسی بازیگری، کارشناس ارشد کارگردانی تئاتر، دانشجوی دکتری پژوهش هنر دانشگاه تهران است و از دهه ۷۰ در عرصه نمایش فعالیت دارد.

کارگاه تخصصی بازیگری و کارگردانی در سنقرکلیایی برگزار شد

وی ضمن تشکر از حمایت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در برگزاری این کارگاه گفت: شرکت در این کارگاه برای فعالان عرصه تئاتر رایگان بود و به صورت فشرده در۲ نوبت صبح و بعدازظهر به همت اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان سنقرکلیایی و مشارکت نمایندگی انجمن هنرهای نمایشی برگزار شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سنقرکلیایی در خاتمه با اشاره به عضویت حدود ۶۰ نفر از هنرمندان، خبرنگاران و فعالان قرآنی در صندوق هنر این شهرستان گفت که طی ۶ ماه گذشته ۱۷ کارگاه آموزشی در رشته های مختلف فرهنگی - هنری برای علاقه مندان جویای دانش و مهارت برگزار شد و این روند در نیمه دوم سال نیز با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد.

شهرستان سنقروکلیایی در ۸۵ کیلومتری شمال شرق کرمانشاه قرار دارد. این شهرستان یکی از قطب های تولید محصولات کشاورزی از جمله گندم و آفتابگردان است و تخمه آفتابگردان سنقر یکی از برندهای مشهور کشور است که به خارج از کشور نیز صادر می‌شود.

این شهرستان همچنین یکی از مقاصد گردشگری و منطقه ای هنرمندپرور است و در حوزه نمایش یکی از شهرستان‌های مطرح کشور محسوب می شود و در حوزه ورزشی نیز ورزشکاران سرآمدی در رشته دوومیدانی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha