۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۳۵
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85104149
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۰ درصد از اعتبارات سال ۱۴۰۱ شهرستان ملایر تخصیص یافت

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۳۵
کد خبر: 85104149
۷۰ درصد از اعتبارات سال ۱۴۰۱ شهرستان ملایر تخصیص یافت

همدان- ایرنا- معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه ملایر گفت: اعتبارات سال گذشته این شهرستان از تمامی ردیف‌ها در مجموع ۱۵۸ میلیارد و ۷۵۸ میلیون تومان بود که ۷۰ درصد از این رقم بودجه تخصیص یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ "داریوش صفاری" روز یکشنبه در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ملایر اظهار داشت: از این رقم اعتبارات تاکنون ۱۱۱ میلیارد و ۱۸۹ میلیون تومان به دستگاه‌های اجرایی این شهرستان تخصیص یافته است.

وی ضمن تشریح اعتبارات این شهرستان از ردیف‌های مختلف، افزود: این اعتبارات از ردیف‌ها و منابعی همچون سرمایه‌ای استانی، دو سوم نفت و گاز، توازن استانی، اعتبارات در اختیار نمایندگان، بند ب تبصره ۱۸ و سایر منابع است.

صفاری یادآور شد: از مجموع این اعتبارات، بیش از ۵۳ میلیارد تومان مربوط به اعتبارات سرمایه‌ای استانی است که از این مبلغ تاکنون بیش از ۳۳ میلیارد تومان آن معادل ۶۴ درصد اختصاص پیدا کرده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه ملایر با بیان اینکه از ۲۲ میلیارد و ۱۴۲ میلیون تومان اعتبار مربوط به ردیف دو سوم درآمد صادرات نفت و گاز، ۱۰۰ درصد تخصیص یافته، بیان کرد: از حدود ۳۳ میلیارد تومان اعتبارات توازن استانی، ۱۴ میلیارد و ۲۴۸ میلیون تومان معادل ۴۴ درصد و از ۲۷ میلیارد و ۵۵۵ میلیون تومان اعتبار در اختیار نمایندگان، بیش از ۱۹ میلیارد تومان معادل ۷۱ درصد تخصیص یافته است.

صفاری با بیان اینکه ۷۹۳ میلیون تومان اعتبارات بند ب تبصره ۱۸ نیز ۱۰۰ درصد تخصیص یافته، افزود: اعتبارات این شهرستان از سایر ردیف‌ها و منابع نیز به طور صد درصد تخصیص خورده و توسط دستگاه‌های اجرایی جذب شده است.

وی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد: میانگین تخصیص دستگاه‌ها نباید کمتر از میانگین تخصیص شهرستان باشد، در غیراینصورت تا جلسه بعدی کمیته برنامه‌ریزی، مدیران باید میزان جذب اعتبارات خود را به متوسط تخصیص شهرستانی برسانند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه ملایر گفت: بخشداران تابعه ملایر نیز موظف هستند نظارت‌های لازم را نسبت به پروژه‌هایی که در بخش‌های مربوطه تعریف شده، به عمل آورند.

صفاری ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی پیگیری لازم را داشته باشند تا میزان تخصیصی که برای استان در نظر گرفته شده، همان میزان در این شهرستان تخصیص یابد و اعتبارات در جای خود و برای همان پروژه هزینه شود.

۷۰ درصد از اعتبارات سال ۱۴۰۱ شهرستان ملایر تخصیص یافت

افزایش ۹۵ درصدی بودجه استان همدان در سال ۱۴۰۲

دبیر کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ملایر نیز اظهار داشت: کل اعتباری که سال گدشته از تمامی ردیف‌ها و منابع به استان همدان اختصاص یافت، یک‌هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بود که از این مبلغ حدود ۹۶۷ میلیارد تومان معادل ۶۸.۲ درصد تخصیص پیدا کرد.

"ایرج کریمی" افزود: شهرستان ملایر با میزان تخصیص ۷۰ درصدی اعتبارات سال گذشته، ۲ درصد بیشتر از میانگین استانی اعتبارات را جذب کرده است.

وی وضعیت تخصیص اعتبارات سال ۱۴۰۱ در شهرستان ملایر را در سرمایه استانی ۶۴ درصد، دو سوم نفت و گاز ۱۰۰ درصد، توازن استانی ۴۳ درصد و اعتبارات در اختیار نمایندگان ۷۱ درصد و در مجموع ۷۰ درصد عنوان کرد.

دبیر کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ملایر ادامه داد: بودجه‌ای که امسال به استان همدان ابلاغ شده، در مقایسه با سال گدشته ۹۵ درصد افزایش یافته است.

کریمی بودجه امسال استان همدان را ۲ هزار و ۵۹ میلیارد تومان عنوان و بیان کرد: ۵۴۴ میلیارد تومان از این مبلغ مربوط به اعتبارات استانی، ۵۷۰ میلیارد تومان دو سوم نفت و گاز و ۷۲۰ میلیارد تومان از محل متوازن است.

وی گفت: چنانچه دستورالعمل‌های این رقم بودجه و اعتبارات ابلاغ شود، تا پایان خرداد امسال اعتبارات بین دستگاه‌های اجرایی توزیع خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha