۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۰۷
کد خبر: 85104205
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عاملین نزاع دسته جمعی در تفرجگاه اقلید دستگیر شدند

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۰۷
کد خبر: 85104205
عاملین نزاع دسته جمعی در تفرجگاه اقلید دستگیر شدند

شیراز-ایرنا-فرمانده انتظامی اقلید گفت: ۵ نفر از عاملین نزاع دسته جمعی در تفرجگاهی در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ مراد صارمی روز یکشنبه در این باره گفت: در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی با سلاح سرد در یکی از تفرجگاه‌های این شهرستان، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود:پس ازحضور ماموران در محل مشاهده شدکه چندین نفر به علل نامعلوم با سلاح سرد با هم درگیر و موجب ایجاد تنش و اخلال در نظم عمومی شده‌اند.

صارمی خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی با اقتدار ۵ نفر از عوامل اصلی نزاع دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی اقلید با اشاره به اینکه دستگیری این افراد رضایتمندی مردم را در پی داشت، تصریح کرد: پلیس با حضور ضربتی در صحنه و انجام پیگیری های لازم جهت دستگیری عاملان جرم و ناامنی، با جدیت با افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند برخورد قانونی می‌کند.

اقلید از شهرستان های شمالی استان فارس است که در ۲۲۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

رمز گشایی از قتل در شهرستان فسا

فرمانده انتظامی شهرستان فسا نیز از دستگیری قاتل ۲۷ ساله ای خبر داد که آذرماه سال گذشته، مرد ۴۳ ساله ای را در خودرو شخصی اش به قتل رسانده بود.

سرهنگ محمدهاشم قسام روز یکشنبه در این باره گفت: شامگاه دهم آذرماه سال گذشته طی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر جراحت با سلاح سرد منجر به فوت راننده خودرو سواری پراید در یکی محلات فسا توسط فردی ناشناس، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار افسران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات پلیس مشخص شد مقتول که راننده خودرو پراید بوده در مسیری از رانندگی اش، با راکب موتورسیکلتی بحث لفظی داشته است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تنها سر نخ پلیس، مشاجره با راکب ناشناس موتورسیکلت بود، اظهار کرد: با اقدامات تخصصی کارآگاهان، از جمله بررسی صحنه جرم، تحقیق از شاهدین و استفاده از سایر توانمندی‌های پلیس انگشت اتهام قتل به سوی جوان ۲۷ ساله از آشنایان مقتول نشانه رفت که سابقه اختلاف شخصی با وی داشته است.

قسام به شناسایی و دستگیری متهم ۴ ماه پس از قتل اشاره کرد و گفت: علیرغم ادله موجود و گواهی شاهدین، وی منکر هرگونه حضور در شب ماجرا و درگیری با مقتول بود.

فرمانده انتظامی فسا از تحقیقات فنی کارآگاهان گفت و تصریح کرد: متهم نهایتا در مواجهه با دلایل کافی و مستندات افسران پلیس لب به سخن گشود و به قتلِ مقتول با سلاح سرد حین رانندگی به علت کینه ورزی اعتراف کرد.

وی از کشف آلت قتل در منزل شخصی متهم خبر داد و در پایان از همکاری صمیمانه شهروندان قانونمند با عوامل انتظامی شهرستان قدردانی کرد.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha