۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۵۹
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85106044
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بسیج جامعه پزشکی به جامعه هدف بهزیستی زنجان خدمات ارائه می‌دهد

زنجالن - ایرنا - مدیر بهزیستی شهرستان زنجان گفت: با تفاهم نامه همکاری و هماهنگی ۲ جانبه منعقد شده میان بسیج جامعه پزشکی استان زنجان و این اداره کل از ظرفیتهای این بخش برای خدمت رسانی به گروه‌های هدف استفاده می‌شود.

رزاق منافی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تفاهمنامه در جهت استفاده از ظرفیت پزشکان و متخصصان خَیر جامعه پزشکی برای خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی منعقد شده است.

وی با بیان اینکه در همین قالب تفاهم نامه های مشترکی با سازمان نظام پزشکی بسته شده است اضافه کرد: بر این اساس مددجویان مقیم مراکز شبانه روزی بهزیستی و سایر مددجویان تحت پوشش از خدمات تخصصی پزشکی و دیگر خدمات درمانی بهره مند می شوند.

به گفته این مسوول، اهداء کمک های خیرین بصورت نقدی و غیر نقدی و خدماتی با نیت عام و خاص به جامعه هدف بهزیستی از جمله اهداف این اداره کل است.

مدیر بهزیستی شهرستان زنجان ادامه داد: طی سال گذشته نزدیک به هشت میلیارد تومان کمک نقدی، بیش از ۱۷ میلیارد تومان کمک غیرنقدی و نزدیک به ۷۰۰ میلیون تومان کمک خدماتی به بهزیستی و موسسات خیریه تحت نظارت این اداره رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: خیرین استان در حوزه‌های مختلف همچون تحصیل و مشاوره، درمان، اطعام و دیگر موارد لازم با بهزیستی همکاری و همیاری دارند و برخی از خیرین به صورت مستقیم با مراکز مختلف بهزیستی در ارتباط و برخی از خیرین نیز از طریق طرح حامی، همراه بهزیستی استان هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha