فرماندار ری: مصوبات ستاد تسهیل رضایتمندی تولیدکنندگان را به همراه داشته است + فیلم

شهرری - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: با برگزاری منظم جلسه های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در این شهرستان و مصوبه های راهگشا و کارشناسی میزان رضایتمندی فعالان عرصه تولید را افزایش داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمید زمانی روز چهارشنبه در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به خبرنگاران اظهار داشت: مصوبات ستاد تسهیل برای صدور مجوزها در جهت حمایت از بخش تولید به مسئولان جرأت تصمیم گیری می دهد به گونه ای که
در جلسه های این ستاد ضمن افزایش رضایتمندی صنعتگران و تولیدکنندگان شاهد اثرات مثبت آن هستیم.

وی افزود: یکی از مهمترین جلساتی که فرمانداری برگزار می کند همین جلسه ستاد تسهیل است که از لحاظ ضمانت اجرائی کاملا قانونی است و عدم حضور عناصر اصلی از یک طرف و اجرا نشدن مصوبات به صراحت در اساسنامه قید شده و قابل پیگیری است که به عنوان ترک فعل به مرجع قضائی معرفی می شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری بحث تولید را مهم خواند و خاطرنشان کرد: این چند سالی که گذشت بحث تولید و موضوع اقتصادی مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و ما هم با پیروی از فرمایش ایشان محور جلساتمان را به این موضوع اختصاص دادیم و بطور جدی پیگیر آن هستیم، خوشبختانه در حال حاضر جلسات خوب پیش می رود و سعی ما براین است فاصله زمانی برگزاری آنرا کمتر کنیم.

زمانی با اشاره به تاثیرگذاری این جلسات در تصمیم گیریهای مدیران اظهار داشت: گاهی اوقات این جلسات به مسئولین در تصمیم گیریها جرأت می دهد و وقتی اجماعی صورت می گیرد که مرکز تولیدی سریعتر موانع تولیدش رفع شود، مدیرکل استان هم با توجه به مصوبات ستاد تسهیل سرعت تصمیم گیری پیدا می کند و دستورات لازم را صادر می کند.

وی ری را شهرستانی مهم از لحاظ وجود شهرک صنعتی شمس آباد و انبارهای کهریزک برشمرد و تعدد تولیدی ها و شرکتهای صنعتی و صنفی موجود در آن را برای کمک به رشد اقتصادی کشور موثر خواند.

زمانی با اشاره به طرح مسائل ۱۰ واحد تولیدی در جلسه امروز یادآور شد: بیشترین ادارات مرتبط با مشکلات این واحدها منابع طبیعی، محیط زیست، صمت و جهاد کشاورزی است که حضور فعالی نیز دارند.

در این جلسه مشکلات تولیدکنندگان از جمله امکانات صنعتی، رفاهی، خدمات شهری، تردد کارگران، ایجاد کلانتری، مدرسه، هنرستان و نانوایی مورد بحث قرار گرفت و در باره حل آنها بررسی شد.

به گزارش ایرنا، شهرستان ری با برخورداری از ۴۴ اتحادیه توزیعی، تولیدی و خدماتی و ۱۰ هزار واحد صنعتی و صنفی از جمله شهرک صنعتی شمس آباد، کارخانه سیمان و کارگاه های تولیدی و خدماتی اعم از سنگ بری، شیشه و سفال، آجرپزی، کارگاه قالیبافی و قالیشویی، کشتارگاه دام و طیور به عنوان قطب کار و تولید در پهنه جنوب تهران مطرح است.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) حدود یک میلیون نفر جمعیت دارد و در جنوب تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha