۵۰ درصد بیمه‌شدگان صندوق روستایی و عشایری کرمانشاه افزایش یافته است

کرمانشاه - ایرنا - مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر استان کرمانشاه از افزایش ۵۰ درصدی بیمه‌شدگان این صندوق در استان طی سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: کرمانشاه از این نظر در سال گذشته رتبه اول کشوری را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ محسن رشیدی اقدام روز چهارشنبه در همایش معتمدین و مروجان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کرمانشاه که با حضور «بیت الله مقاومتی» مدیر عامل کشوری این صندوق در تالار انتظار شهر کرمانشاه برگزار شد، افزود: چهار هزار نفر از عشایر استان کرمانشاه ماهانه از این صندوق مستمری دریافت می کنند.

وی گفت: به واسطه زحمات و تلاش معتمدین و مروجان، بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان و عشایر استان کرمانشاه بیش از ۵۰ درصد افراد تحت پوشش خود را نسبت به سال افزایش داد که رتبه اول کشوری را کسب کردیم.

رشیدی اقدام در ادامه از تمام تلاش و کوشش معتمدین و مروجان صندوق قدردانی کرد و گفت: استان کرمانشاه یکی از قطب های کشاورزی و دامپروری است و سالانه نزدیک به پنج میلیون تن تولید دارد.

خدمت به کشاورزان و عشایر بسیار ارزشمند است

نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری نیز گفت: پرسنلی که به کشاورزان و عشایر خدمت می کنند، پاک ترین و حلال ترین درآمد را دارند و یکی از بالاترین عبادت ها را انجام می دهند.

۵۰ درصد بیمه‌شدگان صندوق روستایی و عشایری کرمانشاه افزایش یافته است

آیت الله «امان الله نریمانی» یکی از مهم ترین ارکان استقلال کشور را بر پایه کشاورزی و دامداری اعلام کرد و افزود: کشاورزان و عشایر کشور را در سخت ترین شرایط کمک کرده اند.

وی در ادامه کمک و خدمت به این قشر را مایه افتخار دانست.

گفتنی است در پایان این همایش از معتمدان، مروجان، خانواده شهدا و همچنین کارگزاران صندوق بیمه تامین اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایری استان کرمانشاه با حضور " محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه و «بیت الله برقراری» مدیر عامل کشوری این صندوق تجلیل شد.

همچنین در حاشیه این همایش غرفه های از دستاوردهای روستاییان و عشایری استان کرمانشاه برپا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha