۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۱۸
کد خبر: 85107210
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

عملیات اجرای یادمان شهید گمنام استانداری اصفهان آغاز شد
عکس تزئینی است

اصفهان-ایرنا- مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان گفت:  پس از برگزاری فراخوان و انتخاب طرح برگزیده عملیات اجرای طرح یادمان شهید گمنام مدفون در استانداری اصفهان آغاز شد.

به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، محمد یوسف زاده افزود: با هماهنگی معاونت عمرانی و دفتر فنی استانداری اصفهان مقرر شد طرح یادمان این شهید والامقام طی مسابقه سراسری و با مشارکت افراد برجسته صاحب نظر در این حوزه اجرا شود.

مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان عنوان کرد: ۲ روز پس از خاکسپاری این شهید والامقام، پوستر فراخوان طراحی یادمان شهید گمنام در فضای مجازی و رسانه های خبری، نظام مهندسی، شهرداری و دانشگاه ها منتشر شد.

یوسف زاده افزود: تاریخ ثبت نام و ارسال آثار تا ۲۰ بهمن ماه تعیین و سپس به دلیل تعدد درخواست ها، مهلت ارسال آثار تا پایان بهمن ماه تمدید شد.

وی افزود: از میان آثار دریافتی، ۱۴ طرح واجد شرایط برگزیده شد و مورد بازدید مدیران مربوطه قرار گرفت و پس از برگزاری چند جلسه سرانجام۱۰ اردیبهشت امسال یکی از طرح ها توسط داوران برگزیده و با ابلاغ تغییرات نهایی به شرکت کننده، اکنون احداث آن در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: همه این مراحل با هدف انتخاب و اجرای بهترین یادمان ممکن برای شهید گمنام واقع در مهمترین دستگاه دولتی استان اصفهان بوده است.

یوسف زاده گفت: احداث این سازه با توجه به اهمیت آن نیازمند بررسی دقیق و همه جانبه است و مجموعه این اقدامات با حساسیت ویژه و برای ارج نهادن به مقام والای شهید گمنام انجام شده است.

به گزارش ایرنا، پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس ظهر دوشنبه ( ۲۶ دی ۱۴۰۱ ) با حضور پرشور مسوولان در محوطه استانداری اصفهان تشییع و به خاک سپرده شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha