۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۱۳
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85107694
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرنگی‌کاران خوزستانی در جام بین‌المللی تختی ۱۳ مدال مختلف کسب کردند

اهواز - ایرنا - رییس هیات کشتی خوزستان گفت: کشتی‌گیران جوان و آینده‌دار خوزستانی در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی موفق به کسب ۱۳ مدال رنگارنگ شدند.

رمضان جمالپور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: فرنگی کاران خوزستان در رقابت‌های جام تختی همچون ادوار گذشته بسیار خوب ظاهر شده و کشتی‌های تاثیرگذاری گرفتند که در نهایت منجر به کسب پنج نشان طلا، سه نقره و پنج برنز شد.

وی افزود: در این رقابت‌ها احمدرضا محسن نژاد، سعید اسمعیلی، شاهین بداغی، محمد ناقوسی و رسول گرسیری به مدال طلا رسیدند همچنین پویا ناصرپور، سیددانیال سهرابی و علیرضا ارقش مدال نقره کسب کردند. عارف محمدی، محمدامین احمدپور، میثم شاکری، حامد عبدولی و پارسا نظری نشان برنز رقابت‌های بین‌المللی و معتبر جام تختی را به دست آوردند.

رییس هیات کشتی خوزستان افزود: خوزستان با بیش از ۲۰ کشتی گیر در جام تختی بالاترین سهمیه را در بین استانهای کشور داشت و از این تعداد ۱۳ نفر موفق به کسب مدال شدند که نتیجه قابل قبولی است.

وی بیان‌کرد: کشتی گیران استان از ابتدای در سال جاری، تاکنون مدال‌های رنگارنگی در رقابت‌های داخلی و خارجی کسب کردند که نسبت به سال گذشته رشد خوبی داشتیم لذا این انتظار می رود که از کشتی خوزستان حمایت بیشتری شود.

جمالپور گفت: سال گذشته در حد توان خود به هیات های شهرستانی کمک کردیم و این روند در سال جاری نیز ادامه دارد. توجه به کشتی بانوان از دیگر اولویت های ما بوده و نگاه ویژه ای به این موضوع داریم.

گفتنی است بیش از ۱۰ هزار خوزستانی در رشته کشتی فعالیت می کنند و در حال حاضر شهرستان های اندیمشک، ایذه و بهبهان جزو قطب های کشتی فرنگی کشور محسوب می شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha