۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۵۱
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85107699
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهادت ۲ فلسطینی در حمله مجدد صهیونیستها به غزه/پاسخ مقاومت با ۱۷۰ موشک و راکت + فیلم

تهران-ایرنا- منابع خبری فلسطین از شهادت ۲ فلسطینی در جریان تجاوزات امروز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه خبر دادند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، خبرگزاری شهاب در این باره اعلام کرد: در نتیجه حمله جنگنده‌های رژیم اشغالگر به گروهی از شهروندان در شرق رفح در جنوب نوار غزه، دو نفر شهید و سه تن دیگر زخمی شدند.

شبکه الجزیره نیز اعلام کرد که جنگنده های رژیم صهیونیستی یک بار دیگر مناطقی در شرق و جنوب غزه را هدف قرار داده‌اند.

جنگنده ها و یگانه توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی بعد از ظهر امروز با آغاز موج جدیدی از حملات در مناطق مختلف نوار غزه مواضعی را در حومه شهرهای خانیونس و رفح را هدف قرار دادند.

بامداد روز گذشته (سه‌شنبه) جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه حمله کردند که در پی آن، ۱۵ فلسطینی از جمله سه فرمانده ارشد جنبش جهاد اسلامی، چند زن و کودک شهید شده و ۲۰ نفر دیگر زخمی شدند.

دو شهروند فلسطینی نیز ظهر امروز در نوار غزه به شهادت رسیدند که با احتساب شهدای دیروز و امروز، شمار شهدای فلسطینی به ۱۹ نفر رسید.

نیروهای مقاومت فلسطین از ساعتی پیش در اولین واکنش موشکی خود به جنایات رژیم صهیونیستی بیش از ۱۷۰ فروند موشک و راکت به سمت شهرک های صهیونیست نشین در سرزمین های اشغالی شلیک کرده اند.

به گفته منابع رژیم صهیونیستی، فقط در طول یک ساعت ۱۰۰ موشک به سمت سرزمین های اشغالی شلیک شده است.

صدای آژیر خطر نیز هم اکنون در شهرک های صهیونیست نشین از جمله سدیروت، إیبیم، نیر عام و مفلاسیم و تل آویو در سرزمین های اشغالی به صدا در آمده و صهیونیستها از جمله وزاری رژیم صهیونیستی به پناهگاهها فرار کرده اند.

همزمان با شلیک راکت های مقاومت فلسطینی به اراضی اشغالی، گروه هکری «آنانیموس سودان» اعلام کرد که هم اکنون سامانه‌های هشدار در اراضی اشغالی فلسطین را هدف حمله سایبری قرار داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha