۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۳۶
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 85107688
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جنبش مجاهدین: امروز عملیات و اقدام مشترک مقاومت فلسطین تجلی یافت

تهران – ایرنا – عضو ارشد جنبش مجاهدین فلسطین گفت: گروه های مقاومت با اقدام هماهنگ، مفهوم عملیات مشترک را نهادینه کردند.

به گزارش ایرنا از پایگاه جنبش مجاهدین فلسطین، مومن عزیز روز چهارشنبه افزود: همه گروه های مقاومت به صورت یکپارچه در حال هدایت و فرماندهی عملیات خونخواهی مبارک با ضربات موشکی بر اهداف صهیونیستی هستند.

وی گفت: گردان های مجاهدین و دیگر گروه های مقاومت در چارچوب اتاق عملیات مشترک، با موشک های خود، مفهوم عملیات و اقدام منسجم و مشترک را به نمایش گذاشتند.

عزیز اضافه کرد: این پاسخ موشکی که توسط اتاق عملیات مشترک هدایت می شود، وظیفه مقاومت در قبال خون های ملت و فرماندهان شهید فلسطین است.

بامداد روز گذشته (سه‌شنبه) جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه حمله کردند که در پی آن، ۱۵ فلسطینی از جمله سه فرمانده ارشد جنبش جهاد اسلامی، چند زن و کودک شهید شده و ۲۰ نفر دیگر زخمی شدند.

نیروهای مقاومت فلسطین از ساعتی پیش در اولین واکنش موشکی خود به جنایات رژیم صهیونیستی چندین فروند موشک به سمت شهرک های صهیونیست نشین در سرزمین های اشغالی شلیک کردند.

به گفته منابع رژیم صهیونیستی، فقط در طول یک ساعت 100 موشک به سمت سرزمین های اشغالی شلیک شده است.داد.

صدای آژیر خطر نیز هم اکنون در شهرک های صهیونیست نشین از جمله سدیروت، إیبیم، نیر عام و مفلاسیم و تل آویو در سرزمین های اشغالی به صدا در آمده است.

همزمان با شلیک راکت های مقاومت فلسطینی به اراضی اشغالی، گروه هکری «آنانیموس سودان» اعلام کرد که هم اکنون سامانه‌های هشدار در اراضی اشغالی فلسطین را هدف حمله سایبری قرار داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha