۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۱۰
کد خبر: 85108573
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

۶۰ واحد تولیدی استان سمنان ظرفیت پذیرش در بورس دارد

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۱۰
کد خبر: 85108573
۶۰ واحد تولیدی استان سمنان ظرفیت پذیرش در بورس دارد

سمنان - ایرنا - رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان گفت: ۶۰ واحد تولیدی استان ظرفیت پذیرش در بورس دارد و انتظار می‌رود در پذیرش این واحدها تسهیل و تسریع شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اصغر جمعه‌ای عصر پنجشنبه در نشست شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت در سالن همایش‌های استانداری سمنان با اشاره به ظرفیت استان سمنان در بخش‌های مختلف صنعت، معدن، شیمیایی و نساجی، افزود: این استان قابلیت پذیرش در بورس را دارد.

وی بیان کرد: استان سمنان در صنعت نساجی و تولید نخ در کشور رتبه نخست دارد و ورود این واحدها به بازار سرمایه نیازمند تسهیل و راهنمایی است.


جمعه‌ای اظهار کرد: معافیت و کسر مالیات، تجاری‌سازی محصولات و تامین نقدینگی از جمله مزایای پذیرش در بازار سرمایه است و برای ترغیت واحدهای تولیدی در ورود به بازار سرمایه نیازمند ارتقای آگاهی است.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان گفت: گچ تولیدی در استان سمنان از لحاظ کیفیت رتبه اول جهانی دارد و ظرفیت ورود به بازار سرمایه دارد.

جمعه‌ای یادآور شد: سرمایه‌گذاران در ابتدای ورود به بازار ابتدا در بورس و سپس فرابورس پذیرش می‌شوند.

به گفته رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان، پنج واحد تولیدی استان اکنون در بورس و ۲ واحد در فرابورس پذیرش شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha