۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۲:۴۱
کد خبر: 85108754
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یادواره یک هزار شهید دانش آموز استان یزد برگزار شد

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۲:۴۱
کد خبر: 85108754
یادواره یک هزار  شهید دانش آموز استان یزد برگزار شد

یزد- ایرنا- بیست و هشتمین یادواره یک هزار شهید دانش آموز استان یزد با عنوان «همکلاسی آسمانی» پنجشنبه شب در محل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان این استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم معنوی که علاوه بر دانش آموزان و فرهنگیان جمعی از خانواده شهدا و مسئولان حضور داشتند حجت‌الاسلام علی اصغر هاشم پور از اساتید حوزه علمیه کرمان گفت: امنیت و آرامش کشور مدیون ایثار و جانفشانی شهیدان انقلاب اسلامی است.

وی از اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان یزد که سالانه نسبت به برگزاری یادواره شهیدان دانش آموز اقدام دارد قدردانی کرد و ادامه داد: راه عزت و سعادت این ملت و کشور در گرو ترویج فرهنگ ایثار و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی است.

عضو شورای کانون مساجد کرمان به جنگ فرهنگی و اقتصادی دشمنان اشاره کرد و گفت: باید با ترویج ارزش‌های دینی و انقلابی و برگزاری یادمان‌ها و یادواره‌های شهیدان برای خنثی کردن توطئه کفر جهانی و دشمنان در مناطق مختلف اقدام کرد.

یادواره یک هزار  شهید دانش آموز استان یزد برگزار شد

هاشم پور افزود: اگر نسل جوان در جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب با فرهنگ شهدا و راه و مرام آنها آشنا و در مسیر حق و حقیقت قرار گیرد هیچ توطئه‌ای نمی‌تواند موجب تحقق اهداف استکبار علیه نظام و انقلاب مقدس اسلامی شود.

همچنین حسین میرشریف مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد به اهمیت برگزاری اینگونه یادواره‌ها با حضور نسل جوان و ترویج فرهنگ والای ایثار در جامعه به خصوص بین آینده سازان اشاره و همکاری برای تداوم این برنامه‌ها را خواستار شد.

این مراسم همراه با برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری شامل سرود ، قرائت مقاله و مسابقه برگزار شد.

از چهار هزار شهید استان یزد یک هزار شهید دانش آموز هستند.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد ۱۰ هزار عضو دارد که در ۲۵۰ مدرسه فعالیت می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha