۲۴ مهر ۱۴۰۲، ۲۱:۰۵
کد خبر: 85260727
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یادواره سرداران و شهدای بخش مرکزی یزد برگزار شد

یزد- ایرنا- یادواره سرداران و شهدای بخش مرکزی یزد با حضور جمعی از مردم و مسئولان دوشنبه شب در حسینیه امام حسن عسکری (ع) این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این یادواره مسئول هیات انصار ولایت یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی گفت: باید در قالب جهاد تبیین اهداف و آرمان والای شهدا به مردم و جوانان منتقل شود.

حجت‌الاسلام " مهدی مهدوی نژاد " در این یادواره به توطئه فرهنگی دشمنان علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: باید فرهنگ والای ایثار به نحو مناسب بین مردم و نوجوانان و جوانان گسترش یابد.

وی بیان کرد: برگزاری یادواره شهیدان نقش مهمی در شکست اهداف دشمنان دارد و باید نسل جوان را با خاطرات شهدا و فرهنگ ایثار آشنا کرد.

مهدوی نژاد گفت: راه عزت و اقتدار در گرو فرهنگ ایثار و مقاومت و ارزش‌های دینی و انقلابی است و همه باید رسالت خود را در جامعه انجام دهیم.

در این آیین همچنین توسط یادگاران هشت سال دفاع مقدس نسبت به بیان خاطرات و روایتگری از آن زمان و ضرورت تداوم راه شهدا و ایثارگران تاکید شد.

اجرای نماهنگ شهید ابراهیم هادی، نمایشگاه کتاب و عکس و برپایی غرفه کودکان و نوجوانان و مداحی از دیگر برنامه‌های یادواره بود.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha