وضعیت تماشاگر گرگانی سقوط کرده در سالن بسکتبال آزادی تهران رو به بهبودی است 

گرگان - ایرنا - مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و سرپرست تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: براساس آخرین اطلاعات به دست آمده از تیم پزشکی بیمارستان وضعیت تماشاگر گرگانی که شب گذشته از طبقه دوم سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران سقوط کرده بود رو به بهبودی است.

کریم علمی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تماشاگر از ضریب هوشی بالایی برخوردار بوده و هم اکنون به هوش آمده است.

وی ادامه داد: با توجه به حضور خانواده این فرد، آنان تقاضای انتقال فرزندشان را به بیمارستان دیگری جهت رسیدگی‌های بیشتر داشتند که هرگونه همکاری در این زمینه با خانواده را اعلام کردیم.

سرپرست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص جزئیات این حادثه گفت: متاسفانه تا این لحظه جزئیات زیادی از علت سقوط این فرد در دسترس نیست، زیرا ما پس از بازی درگیر مسایل جانبی تیم بودیم که ناگهان خبر سقوط و افتادن این تماشاگر از سمت چپ جایگاه تیم را به ما دادند.

علمی افزود: باشگاه به دنبال بازبینی و رصد فیلم دوربین‌های مدار بسته نصب شده در سالن است تا علت افتادن این تماشاگر را بررسی و مسایل بعدی را پیگیری کنیم و جزییات این حادثه را نیز به اطلاع عموم برسانیم.

مدیر انجمن هواداران تیم بسکتبال شهرداری گرگان نیز در این رابطه اظهار کرد: از آنجایی که امکان برگزاری مسابقات آسیایی در گرگان فراهم نبود و مسابقات بایستی در تهران انجام می‌شد، به جهت حمایت از تیم شهرمان با حدود ۱۰ دستگاه اتوبوس تعدادی از تماشاگران را با هماهنگی شهرداری به تهران بردیم.

حسین شایان‌پناه ادامه داد: فرد مصدوم شده رضا نیک‌دوست نام دارد که یکی از لیدرهای اصلی تیم است.

وی بیان کرد: رضا با ایستادن برروی لبه سکوی طبقه دوم در حال هدایت تماشاگران بود که ناگهان کنترل خود را از دست داد و به کف سالن افتاد.

وی افزود: الان وضعیت این لیدر تیم به نسبت شب گذشته خیلی بهتر است و با بالا آمدن ضریب هوشی و سطح هوشیاری‌اش منتظر پزشک متخصص هستیم تا فردا او را معاینه کند که در صورت صلاحدید به بخش منتقل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شب گذشته جمع زیادی از طرفداران و هواداران تیم بسکتبال شهرداری گرگان، جهت تشویق و حمایت از این تیم در اولین مسابقه از سری فینال سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا با چند دستگاه اتوبوس به تهران رفته بودند.

در پایان این مسابقه که با نتیجه ۸۷ بر ۷۹ به سود تیم الریاضی لبنان به پایان رسید، یکی از تماشاگران گرگانی از طبقه دوم سقوط کرد که بلافاصله با کمک نیروهای اورژانس مستقر در ورزشگاه به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha