۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۰:۴۶
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85111603
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جهاد اسلامی:صهیونیست ها در دستیابی به اهداف خود ناکام‌ ماندند

تهران-ایرنا-نماینده جهاد اسلامی فلسطین در سوریه یکشنبه شب گفت که ارتش رژیم صهیونیستی در تحقق اهداف خود ناکام ماند و ترور رهبران مقاومت نتوانست خدشه‌ای در اتحاد سرایا القدس ایجاد کند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری «شهاب» فلسطین، «اسماعیل السنداوی» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سوریه اعلام کرد که این حمله رژیم صهیونیستی نتوانست هیچ تأثیری بر ساختار نظامی سرایا القدس در این جنگ ۵ روزه بگذارد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی نتوانست شرایط خود را بر جنبش جهاد اسلامی و شاخه نظامی آن یعنی سرایا القدس تحمیل کند و برای توقف توسعه موشک‌های مقاومت فلسطین ناکام ماند، موشک‌هایی که به اطراف قدس و حومه تل آویو رسید و مسیر هواپیماها در فرودگاه «بن گوریون» را تغییر داد.

وی گفت: رژیم صهیونیستی از همان روز اول به همه طرف‌ها التماس می‌کرد که آتش‌بس برقرار شود و این که نمی‌خواهد به جنگ با نوار غزه برود، اما ما فلسطینی‌ها از این جنگ بصورت متحد خارج شدیم ومدیریت جنگ به خوبی انجام گرفت.

این مقام جنبش جهاد با بیان این که این گروه از این جنگ به صورت پیروز خارج شد و به اقدامات خود برای مقابله با رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد افزود: ما راهی جز مقاومت و جهاد در برابر اشغالگران نداریم.

السندوای اظهار کرد که رژیم صهیونیستی با ترور رهبران سرایا القدس درصدد غافلگیر کردن این گروه مقاومت بود، اما سرایا القدس توانست این حملات را کنترل کرده و به تعدی صهیونیست‌ها پاسخ دهد.

درگیری رژیم صهیونیستی و جنبش جهاد اسلامی فلسطین پس از پنج روز با اعلام توافق آتش بس پایان یافت.

توافق آتش‌بس میان گروه‌های مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از ساعت :۰۰ ۲۲ شنبه شب ( ۲۳ اردیبهشت ماه) به وقت فلسطین میان نیروهای مقاومت و رژیم صهیونیستی با میانجیگری مصر اجرایی شد.

ارتش رژیم صهیونیستی روز شنبه اعلام کرد که گروه‌های فلسطینی تاکنون یک هزار و ۲۳۴ موشک از غزه به سوی اهداف اسرائیلی شلیک کرده‌اند و ارتش این رژیم نیز از ابتدای تحولات اخیر تاکنون به ۳۷۱ هدف در غزه حمله کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی افزود: از مجموع یک هزار و ۲۳۴ موشک شلیک شده توسط گروه‌های فلسطینی، ۹۷۶ موشک از مرز غزه عبور کرده و وارد سرزمین‌های اشغالی شده است.

پیشتر رسانه‌های عبری‌زبان اعتراف کرده بودند که جنبش جهاد اسلامی با پرتاب یک هزار و ۲۰۰ موشک، دو میلیون اسرائیلی را به پناهگاه‌ها فرستاد و زندگی آنها را مختل کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha