۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۱۱
کد خبر: 85112506
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کاشت ۵۰ میلیون نهال طی یک روز در کشور نشانه ظرفیت‌هاست

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۱۱
کد خبر: 85112506
کاشت ۵۰ میلیون نهال طی یک روز در کشور نشانه ظرفیت‌هاست

شیراز-ایرنا- رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: ۵۰ میلیون اصله درخت تنها در یک روز در سطح کشور کاشته شد که نشان از ظرفیت های موجود دارد.

به گزارش ایرنا عباسعلی نوبخت دوشنبه در جریان بازدید از نهالستان‌های استان فارس افزود:: باوجود همه مشکلات در کاشت درخت می‌توان با برنامه‌ریزی صحیح و مدون بخشی از آسیب‌ها و تخریب‌های وارده به منابع طبیعی را تا حدودی جبران کرد.

نوبخت از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با قرار گاه امام حسن مجتبی (ع) به منظور همکاری در اجرای طرح کاشت یک میلیارد درخت در کشور خبر داد و افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه اعتبارات کلی مورد نیاز برای اجرای این پویش بزرگ سراسری از محل اعتبارات وزارت نفت و از طرف قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در قالب ارائه خدمات اجرایی جذب و تامین خواهد شد.

معاون وزیر کشاورزی و رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور ادامه داد: اجرای صددرصدی فعالیت های آبخیزداری نیز از جمله محورهای دیگر این تفاهم نامه همکاری است که امیدوارم اقدامات لازم برای تسریع در اجرایی شدن آن انجام شود.

وی ادامه داد: براساس این تفاهم نامه مدیریت حفاظت از مراتع طی ۳۰ سال و در چهارچوب ضوابط قانونی با کمک این نهاد لحاظ شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha