روابط عمومی‌ها در ایجاد امیدآفرینی بین مردم بیشتر تلاش کنند

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمانشاه با تبریک روز «ارتباطات و روابط عمومی» به فعالان سختکوش و مبتکر این عرصه ابراز امیدواری کرد: روابط عمومی‌ها به عنوان پیشانی و نمایشگر سازمان‌ها، بتوانند در امر اطلاع رسانی و ایجاد امیدآفرینی در جامعه و بین مردم بیش از گذشته اثرگذار باشند و تلاش کنند.

به گزارش ایرنا؛ «عبدالله الماسی» روز چهارشنبه با تبریک ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی، افزود: بی شک نقش تلاشگران حوزه ارتباطات و روابط عمومی به عنوان پیشانی و نمایشگر سازمان، در پیشرفت، توفیق و سربلندی مجموعه یک واقعیت انکار ناپذیر است.

وی اظهار کرد: از سوی دیگر نامگذاری روزی به نام روز ارتباطات و روابط عمومی که به مثابه آینه تمام نمای انتظارت و مطالبات مردم از سازمان‌ها و نهادها عمل می کنند، بیانگر اهمیت روز افزون شبکه‌های ارتباطی در دنیای پیچیده امروز است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه در ادامه گفت: این روز می تواند زمان مناسبی برای بررسی اقدامات گذشته و راه‌های طی شده توسط روابط عمومی ها و ترسیم و تبیین افق ها و چشم اندازهای پیش رو برای رقم زدن فردایی بهتر است.

الماسی ابراز امیدواری کرد در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام «مهار تورم، رشد تولید» مزین شده است، روابط عمومی‌ها به عنوان یکی از ارکان مهم و تأثیرگذار در امر اطلاع رسانی و امیدآفرینی، با هم افزایی و همیاری داخل و بیرون سازمانی بتوانند بیش از پیش در راستای منافع ملی و اهداف انقلاب اسلامی ایفای نقش کنند.

روز 27 اردیبهشت در تقویم رسمی کشورمان به نام روز ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha