۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۴۱
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85114990
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ضرب و شتم وحشیانه چند فلسطینی توسط صهیونیست‌ها

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۴۱
کد خبر: 85114990
ضرب و شتم وحشیانه چند فلسطینی توسط صهیونیست‌ها

تهران-ایرنا- شهرک‌نشینان صهیونیست به طور وحشیانه به چند شهروند فلسطینی در قدس اشغالی حمله کرده و آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری شهاب، قبل از آغاز راهپیمایی صهیونیستی موسوم به راهپیمایی پرچم درگیری هایی میان شهروندان فلسطینی و شهرک نشینان صهیونیست رخ داد.

تصاویر و ویدیوهای منتشر شده نشان می دهد که شهرک نشینان و عناصر نظامی صهیونیستی به طور وحشیانه در بخش قدیمی قدس اشغالی به چند فلسطینی تعرض می کنند.

شهرک‌نشینان اشغالگر از ساعات اولیه صبح امروز پنجشنبه تعرض به مسجدالاقصی را تحت تدابیر امنیتی نظامیان رژیم صهیونیستی آغاز کردند.

شهرک نشینان اشغالگر در دسته های جداگانه وارد مسجدالاقصی شدند.«یهودا گلیک» عضو سابق کنست رژیم صهیونیستی نیز همراه با شهرک‌نشینان وارد این مسجد شده است.

پلیس رژیم صهیونیستی در آستانه برگزاری راهپیمایی تحریک‌آمیز پرچم در شهر قدس به حالت آماده‌باش کامل درآمده و تدابیر امنیتی شدیدی را اتخاذ کرده است.

تحرک جدید صهیونیست‌ها و حمله دوباره به مسجدالاقصی همزمان با راهپیمایی پرچم صورت می گیرد که به عنوان بخشی از اقدامات یهودی سازی مسجدالاقصی از آن یاد می شود. در همین راستا نقاط مختلف سرزمین های اشغالی شاهد برافراشته شدن پرچم رژیم اشغالگر قدس و پایین آوردن پرچم فلسطین با استفاده از زور است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha