رونمایی از جام قهرمانی لیگ برتر در کرمان و کری‌خوانی سپاهانی‌ها+ عکس و فیلم

کرمان - ایرنا - ورزشگاه شهید باهنر کرمان لحظاتی دیگر میزبان بازی مس و سپاهان اصفهان است و مسئولان سازمان لیگ نیز کاپ قهرمانی این رقابت‌ها را به کرمان آوردند تا در صورت تعیین قهرمانی در این بازی جشن در کرمان برگزار شود.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در صورتی که مقابل مس کرمان به پیروزی برسد و پرسپولیس تهران نیز در قائم شهر مقابل نساجی این شهر امتیاز از دست بدهد، می تواند قهرمان جام خلیج فارس شود.

با توجه به اینکه شورای تامین کرمان حضور پنج هزار نفری هواداران را برای بازی مس کرمان و سپاهان اصفهان در نظر گرفته، گنجایش ورزشگاه به میزان چهار هزار و ۵۰۰ تماشاگر کرمانی و ۵۰۰ تماشاگر اصفهانی تکمیل شده است.

رونمایی از جام قهرمانی لیگ برتر در کرمان و کری‌خوانی سپاهانی‌ها+ تصویر

طرفداران این تیم ها از ساعتی پیش از شروع بازی کری خوانی خود را در حمایت از تیم مورد علاقه خود آغاز کردند.

ترکیب تیم ها

تیم های فوتبال مس کرمان و سپاهان اصفهان در شرایطی از دقایقی دیگر در هفته ۳۰ و پایانی لیگ برتر در ورزشگاه شهید باهنر به مصاف یکدیگر می روند که ترکیب این تیم ها مشخص شد.

برای تیم فوتبال سپاهان اصفهان مانوئل انریکو تاوارز هرناندز، رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده، جلال الدین علی‌محمدی، میلاد زکی پور، امید نور افکن، سید محمد کریمی، محمد دانشگر، شهریار مغانلو و سیدپیام نیازمند به سرمربیگری خوزه مورایس به میدان می روند.

ترکیب تیم فوتبال مس کرمان در این بازی نیز حسن مرادی فر، میلاد خدایی اصل، عارف رستمی، دانیال اسلامی جرج برایم کنده، محمد صبوری ، معین عباسیان. مهیار زحمتکش، سیدمحمد ستاری، محمد امین کاظمیان و فرزاد جعفری اعلام شده و سرمربی این تیم فرزاد حسین‌خانی است.

تیم های فوتبال مس کرمان و سپاهان اصفهان در هفته پایانی لیگ برتر در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف یکدیگر می‌روند.

همچنین مهدی جهانشاهی رییس هیات فوتبال استان کرمان پیش از آغاز مسابقه تقدیر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha