۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۰۵
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85115494
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه گناباد: افزایش جمعیت نیاز حیاتی کشور است

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۰۵
کد خبر: 85115494
امام جمعه گناباد: افزایش جمعیت نیاز حیاتی کشور است

گناباد- ایرنا- امام جمعه گناباد گفت: کاهش نرخ رشد جمعیت اکنون یکی از تهدیدهای مهم به شمار می رود، بنابراین افزایش جمعیت نیاز حیاتی کشور است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام حسن صادقی نسب امروز در خطبه های نماز جمعه گناباد در مصلی امام خمینی (ره) با اشاره به روز ملی جمعیت افزود: کاهش جمعیت یکی از خطرات و تهدیدات بزرگی است که کشورمان و آینده را تهدید می کند، در این صورت نمی توان با اقتدار از ارزش‌های اسلامی دفاع کرد.

وی ضمن تاکید بر لزوم توجه به فرزند آوری و افزایش جمعیت گفت‌: در صورت استمرار معضل کاهش جمعیت اکثریت جامعه را سالمندان تشکیل خواهند داد، در این صورت جوانان که باید بیشتر وقت خود را صرف تحصیل، تحقیق و تولید، حفظ امنیت و خدمت به مردم اختصاص دهند باید به نگهداری قشر سالمند بپردازند.

امام جمعه گناباد از جوانان خواست که به ازدواج و فرزند آوری به عنوان یک امر حیاتی اهمیت دهند، پارسال مجلس شورای اسلامی افزون بر ۶۰ مصوبه در خصوص حمایت از خانواده و فرزند آوری تصویب کرده که بسیاری از مشکلات این بخش را کاهش می دهد.

وی با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر گفت: حضرت زینب و حضرت معصومه (س) که در ایمان، تعهد و تقوی و ولایتمداری نمونه بودند، الگوی مهمی برای بانوان و دختران به شمار می روند و باید سیره معرفتی آنان در جامعه گسترش یابد.

حجت الاسلام صادقی نسب در ادامه سخنانش با اشاره به پیمودن ۷۰ هزار کیلومتر دور دنیا توسط نیروی دریایی ارتش کشورمان و با ناوشکن تمام ایرانی دنا، گفت: همانگونه که فرمانده نیروی دریایی روسیه عنوان کرد، این اقدام تنها از ارتش یک کشور ابرقدرت ساخته است.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha