مدیرکل اوقاف یزد: جشن‌های دهه کرامت فرصت افزایش نشاط معنوی جامعه است

یزد- ایرنا- مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد گفت: برگزاری جشن‌های دهه کرامت از ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) تا میلاد حضرت امام رضا (ع) یک فرصت بسیار ارزشمند برای افزایش نشاط معنوی در جامعه اسلامی است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام حسین زارع‌ زاده، روز جمعه در مراسم استقبال از خدام حضرت فاطمه معصومه (س) در مسجد امام حسن مجتبی (ع) مهریز افزود: افزایش نشاط معنوی نیاز مهم در جامعه و بین مردم و جوانان است.

وی با تبریک دهه کرامت به خدام حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: باید مردم و جوانان از دهه کرامت و جشن‌های مختلف آن برای بهره‌گیری معنوی استفاده کنند.

این مسئول به اهمیت ترویج معنویت و ارتقای فرهنگ دینی در جامعه اشاره کرد و یادآور شد: ارتقای مسایل دینی در جامعه و بین جوانان سدی برابر تهدید نرم دشمنان انقلاب اسلامی است.

زارع زاده با بیان اینکه طی سال‌های اخیر با حضور خدام در دهه کرامت برنامه‌های معنوی خوبی در استان برگزار شده بر تداوم آن بیش از گذشته تاکید کرد.

مدیرکل اوقاف یزد: جشن‌های دهه کرامت فرصت افزایش نشاط معنوی جامعه است

وی گفت: برگزاری جشن‌های دهه کرامت باید با حضور جوانان و توسط مردم برگزار شود و دارای خروجی مناسب معنوی و ارزشی باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه یزد به اهمیت بهره‌گیری از ظرفیت تشکل‌های مردمی و انقلابی برای برگزاری جشن‌ها در طول سال تاکید کرد و با بیان اینکه تقویت روح معنویت در جامعه با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف موجب شکست اهداف دشمن است تاکید کرد: باید همه رسالت معنوی خود را در برگزاری برنامه‌های بصیرتی و معرفتی انجام دهند.

دهه کرامت از میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز و تا میلاد حضرت امام رضا (ع) ادامه دارد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha