۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۴۰
کد خبرنگار: 3043
کد خبر: 85118171
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نباید در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری کوتاهی شود

قزوین - ایرنا - سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین با اشاره به اعتبارات در نظر گرفته شده در تسهیلات ازدواج و فرزندآوری، گفت: نباید در این بخش کوتاهی صورت بگیرد و بانک ها موظفند براساس قانون و در وقت لازم نسبت به ارایه تسهیلات این حوزه اقدام کنند.

به گزارش ایرنا ، غلامحسن اسلامی صدر روز دوشنبه در نشست ستاد ساماندهی جوانان که با حضور جمعی از مدیران و نمایندگان دستگاه‌های عضو این ستاد در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، افزود: در حوزه جوانی جمعیت نباید به برگزاری جلسات و ارائه آمار بسنده کرد بلکه در هر جلسه باید مصوبات قبلی پیگیری و بررسی شود، در واقع خروجی این جلسات باید اقدامات مؤثر و ملموس باشد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر در حوزه جوانی جمعیت حرکت جدی از سوی دستگاه‌ها دیده نمی‌شود و گویا نسبت به اهمیت این مسئله واقف نیستند، این در حالی است که در گذشته که کاهش جمعیت در دستور کار قرار گرفته بود و دستگاه‌های اجرایی با روحیه جهادی وارد شدند و در این برهه از زمان نیز نیاز به روحیه جهادی و ورود جدی دستگاه‌های متولی به منظور ایجاد زیرساخت جهت ترغیب جوانان به ازدواج و فرزندآوری و همچنین فرهنگ‌سازی مطلوب در این زمینه است.

سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین اضافه کرد: یکی از مسائل مورد توجه در این بخش ارائه تسهیلات و وام فرزندآوری و ازدواج است و بانک‌ها باید زمینه ارائه تسهیلات را هموار و مطابق قانون عمل کنند.

اسلامی صدر خاطرشان کرد: ارائه تسهیلات ازدواج و فرزندآوری بانک‌ها به صورت جدی باید پیگیری شود و نباید در این حوزه کوتاهی و سهل‌انگاری صورت بگیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha