واگذاری زمین به ۸۰۰ متقاضی قزوینی در طرح جوانی جمعیت

قزوین - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی قزوین گفت: واگذاری زمین برای ۸۰۰ متقاضی این استان در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تا ۲ ماه آینده انجام می‌شود.

سیدعلی هاشمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: با واگذاری این تعداد زمین به متقاضیان تقریبا فرآیند واگذاری برای ۸۰ درصد از واجدان شرایط تعیین تکلیف می‌شود.

وی اضافه کرد: فردا /پنجشنبه/ ششم مهرماه جاری نیز تعداد ۸۵ واحد زمین که قبلا منجر به عقد قرار داد شده بود، در قالب طرح "پویش پیامبر رحمت" به متقاضیان شهرستان بویین زهرا تحویل می‌شود.

هاشمی با بیان اینکه واگذاری مابقی زمین تا پایان سال نهایی خواهد شد، تاکید کرد: واگذاری زمین براساس تشکیل پرونده و سپری شدن فرآیند موجود در سامانه اداره کل راه و شهرسازی به صورت مستمر ادامه دارد.

به گفته این مسوول، بیشترین میزان واگذاری اراضی در طرح جوانی جمعیت مربوط به زمان عید سعید غدیر خم صورت گرفت که در استان قزوین نیز از شهر اقبالیه آغاز شد.

هاشمی خاطرنشان کرد: واگذاری‌های زمین براساس ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانواده‌های دارای سه فرزند بیشتر انجام می‌شود.

گفتنی است،‌ از ابتدای واگذاری زمین به متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان قزوین،‌ ۹۸ باب زمین (۶۲ مورد انفرادی، ۳۶ مورد گروهی) به متقاضیان در استان قزوین واگذار شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha