۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۵۳
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85118435
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای پروژه هزار و ۸۸ واحدی ایلام سرمایه‌گذاری می‌شود

ایلام - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای پروژه هزار و ۸۸ واحدی مسکن ملی شهر ایلام سرمایه‌گذاری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرشاد دوستی روز دوشنبه در آیین کلنگ زنی یک هزار و ۸۸ واحد مسکن ملی در ایلام با حضور وزیر کشور اظهار داشت: سهمیه ابلاغی استان در نهضت ملی مسکن ۳۲ هزار و ۶۰۱ واحد است که از این‌ تعداد ۱۲ هزار و ۸۸۹ واحد در حوزه شهری است.

به‌گفته وی ۱۱ هزار و ۳۲۸ واحد هم تامین زمین شده که از این تعداد هفت هزار و یک واحد دارانه پروانه ساخت است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام یادآور شد: تلاش خواهیم کرد تامین زمین مابقی واحدها بزودی انجام شود.

دوستی تاکید کرد: تاکنون ۴۲ هزار نفر در سامانه ثبت نام و از این‌ تعداد هشت هزار واجد شرایط هستند و سه هزار نفر هم واریزی انجام داده اند.

وی اضافه کرد: پروژه مسکن ملی یک هزار و ۸۸ واحدی محدوده پارک کوثر ایلام پنج هکتار وسعت داشته و در ۲۴ بلوک شامل ۴ بلوک ۶ طبقه احداث خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام متوسط زیربنای هر واحد را در این منطقه ۸۴ متر عنوان کرد و افزود: میزان اعتبار قابل هزینه برای اجرای این پروژه یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان است که اگر متقاضیان آورده های خود را به موقع واریز کنند بر اساس پیش بینی ها طی ۱۸ ماه احداث خواهد شد.

وی تاکید کرد: سرانه کل زمین برای احداث این واحدها ۳۰ درصد است و مابقی آن به معابر و کاربری های عمومی اختصاص خواهد یافت.

به گزارش ایرنا، حضور در مزار شهدای گمنام و ادای احترام به مقام شامخ شهدا ، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، کلنگ زنی طرح نهضت ملی مسکن ۱۰۸۸ واحدی شهر ایلام، بازدید از تونل یک و ۲ مسیر ایلام به مهران، کلنگ زنی سد گدارخوش، بازدید از پایانه شهید سلیمانی مهران و شرکت در نشست شورای اداری و ستاد اربعین استان در شهر مهران از برنامه های سفر یکروزه وزیر کشور به ایلام خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha