۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۵۵
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85118603
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۴۱۷ شرکت تعاونی در استان زنجان فعال است

۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۵۵
کد خبر: 85118603
۱۴۱۷ شرکت تعاونی در استان زنجان فعال است

زنجان - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: در زمان حاضر هزار و ۴۱۷ شرکت تعاونی در ۱۷ رشته در این استان فعال است.

طیب جعفری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تعاونی های استان با ظرفیت اشتغال حدود ۱۷ هزار نفر در حال فعالیت هستند، افزود: بیشترین تعداد تعاونی های استان در رشته کشاورزی با ۴۳۲ مورد و خدمات با ۲۳۸ مورد ثبت شده است.

وی با بیان اینکه جهت گیری حرکت و فعالیت تعاونی‌های استان به سمت حلقه های مفقوده ارزش آفرین به ویژه در بخش خدمات است، اظهار کرد: رسته‌های فعالیت در این خصوص شامل بازاریابی و تامین مالی است و ما تلاش داریم با هدایت تعاونی‌ها به این سمت زمینه ارزش آفرینی در آنها ایجاد شود.

جعفری با بیان اینکه تعاونی ها بستری مناسب برای توزیع متوازن ثروت و ارزش افزوده تولید در جامعه هستند، افزود: هفت درصد از میزان تولید ناخالص داخلی استان و کشور به تعاونی‌ها اختصاص دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از آغاز فرآیند برگزاری جشنواره تعاونی های برتر سال ۱۴۰۲ در این استان خبر داد و اظهار کرد: شرکت ها و اتحادیه های تعاونی فعال برای شرکت در این جشنواره در کوتاهترین زمان نسبت به بروزرسانی مدارک و مستندات و بارگذاری آنها در سامانه جامع بخش تعاون تا تاریخ ۱۹ خرداد جاری اقدام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha