۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۱۴
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85120401
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۰ درصد اعتبارات شهرستان بانه تخصیص داده شد

سنندج- ایرنا- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت: ۸۰ درصد اعتبارات سال ۱۴۰۱ شهرستان بانه که مبلغی افزون بر ۹۶۰ میلیارد ریال بود تخصیص پیدا کرد.

ارسلان ازهاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه روز گذشته در جلسه شورای اداری شهرستان بانه حضور یافته و گزارشی از تخصیص اعتبارات این شهرستان ارائه کرده است، اظهار کرد: میزان اعتبارات مصوب شهرستان بانه در سال گذشته یک هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال بود که تاکنون ۸۰ درصد آن تخصیص یافته است.

وی اضافه کرد: شهرستان بانه با دارا بودن مزیت های فراوان نسبی در حوزه های مختلف اعم از گردشگری، مرز و تجارت دارای شرایط ویژه ای برای تولید است که امیدواریم موضوع ایجاد منطقه آزاد اقتصادی این شهرستان در کمترین زمان ممکن به نتیجه مطلوب رسیده و زمینه ساز جذب و فعالیت سرمایه گذاران در این شهرستان شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با بیان اینکه فعال سازی واحدهای صنعتی و تولیدی راکد نیز باید پیگیری شود و مشکلات این واحدها برطرف و فعال شوند، بیان کرد: سال گذشته ۳۰ میلیارد ریال تخصیص ۱۰۰ درصدی از محل اعتبارات استانی و ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سازمان ورزش و جوانان به پروژه سالن ورزشی یک هزار و ۲۰۰ نفری شهرستان بانه تخصیص یافت.

وی اضافه‌ کرد: لازم است کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اعتبارات لازم را برای اتمام این پروژه به عنوان یکی از پروژه های دارای اولویت لحاظ کند و امیدواریم این پروژه نیز در کوتاه ترین زمان ممکن تکمیل و تقدیم جوانان شهرستان بانه شود.

ازهاری با تاکید بر رعایت عدالت و ساز و کار قانونی لازم برای تخصیص اعتبار در سطح شهرستان افزود: با حمایت های انجام شده توسط سازمان برنامه و بودجه کشور و پیگیری های استان، اعتبارات تخصیص یافته در سال گذشته بیشتر به صورت نقدی بود و به حساب همه دستگاه‌های اجرایی واریز شده است.

وی ادامه داد: ضروری است فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی سطح استان نیز در راستای هزینه کرد اعتبارات تخصیص یافته با رعایت قوانین و مقررات، صرفه جویی های اقتصادی، رعایت اولویت بندی های صورت گرفته در هزینه کردها و جلوگیری از برگشت اعتبار قبل از موعد مقرر و حداکثر تا ۳۱ شهریور ماه اقدام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha