۴ خرداد ۱۴۰۲، ۹:۴۹
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85121577
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تسریع در اجرای فعالیت های عمرانی از اولویت‌های کاری در کردستان است

سنندج-ایرنا- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت: تسریع در اجرای فعالیت‌های عمرانی یکی از اولویت های اصلی این سازمان در سال جاری است.

به گزارش ایرنا، ارسلان ازهاری روز پنجشنبه در دیدار با اعضای هیات مدیره کانون انجمن‌های صنفی شرکت های پیمانکاری استان کردستان اظهار کرد: تسریع در اجرای فعالیت‌های عمرانی با رعایت کامل قوانین و ضوابط فنی و اجرایی یکی از اولویت های اصلی این سازمان در سال جاری است.

وی افزود: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام با رعایت کامل ضوابط و مقررات فنی و اجرایی یکی از مهمترین اولویت های سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان است که دستگاه های اجرایی ذیربط مکلف به تلاش در راستای تحقق این مهم هستند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با تاکید بر لزوم انجام خرید های پیمانکاران و تامین مواد مصرفی مورد نیاز از داخل استان، اضافه کرد: در راستای رشد تولید و کمک به تولید کننده داخلی با تامین و خرید مواد مصرفی مورد نیاز پیمانکاران از داخل استان، علاوه بر ایجاد چرخه اقتصادی مطلوب می توان نسبت به ایجاد و نگهداشت اشتغال پایدار اهتمام ورزید که این مهم در جلسات مختلف متذکر شده است.

ازهاری اجرای کامل قوانین و مقررات فنی و اجرایی توسط پیمانکاران در پروژه های عمرانی را کمک به حفظ و حراست از بیت المال دانست و بیان کرد: این سازمان با تمام توان در راستای کیفی بخشی و رعایت استاندارد های لازم در پروژه های تعریف شده استان همت گماشته و از اختیارات کامل نظارتی خود برای رعایت ضوابط موجود در راستای حراست از حقوق مردم و جلوگیری از تضییع بیت المال اقدام خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود آموزش را یکی از ارکان اصلی توسعه پایدار در هر کشور برشمرد و گفت: از آموزش پیمانکاران در تمامی حوزه ها و برای همه شرکت ها اعم از تازه تاسیس و یا شرکت های مراجعه کننده برای تمدید پروانه فعالیت حمایت کرده و تمامی تلاش خود را برای توسعه آموزش ها در سالجاری به کار خواهیم بست.

رئیس سازمان مدیریت استان کردستان ابراز امیدواری کرد تا با همکاری بخش دولتی و خصوصی شاهد شکوفایی استان در تمامی حوزه ها بویژه فعالیت های عمرانی در سالجاری باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha