۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۲۰
کد خبرنگار: 1003
کد خبر: 85121311
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رشد پنج برابری اعتبارات استان ایلام در سال ۱۴۰۱

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام گفت: اعتبارات تخصیص یافته سال ۱۴۰۱ استان در مقایسه با سال ماقبل آن پنج برابر افزایش یافت.

به‌ گزارش ایرنا ، حسن بهرام‌نیا روز چهارشنبه در نشست با جمعی از فعالان سیاسی و فرهنگی استان اظهار داشت: هدفگذاری دشمن برای تسخیر ذهن جوانان است که در این راستا با پمپاژ یاس و ناامیدی برای مقابله نظام همه توان خود را بکار گرفته است، در این راستا ضرورت جهاد تبیین روز به روز آشکار می شود، چراکه در همه حوزه‌ها و بخش‌های کشور روز به روز در حال پیشرفت و توسعه هستیم.

استاندار ایلام یادآور شد: بر اساس گزارش خزانه‌داری کل کشور از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ ۱۴۴ هزار و ۵۷۳ میلیارد تومان برای تسویه اصل و سود اوراق منتشر شده در سال‌های گذشته پرداخت شد و پس از فعالیت دولت سیزدهم تلاش‌ها در همه حوزه‌ها و بخش ها کار ادامه یافت و هیچ پروژه‌ای متوقف نشده است‌.

بهرام نیا به اقدامات دولت سیزدهم برای مقابله با کرونا نیز اشاره و اضافه کرد: ابتدای فعالیت دولت سیزدهم روزانه ۷۰۰ نفر بر اثر کرونا جان خود را از دست می دادند و با واردات واکسن کرونا، شتاب در تولید واکسن داخلی و تزریق فراگیر، کرونا در کشور فروکش کرد.

وی با اشاره کل اعتبارات مصوب برای استان گفت: اعتبارات مصوب استان سال ۱۴۰۱ حدود ۲ هزار میلیارد تومان بود که با پیگیری‌های بعمل آمده و رایزنی‌های انجام شده با رئیس جمهور ۸۰۰ میلیارد تومان و در سفر معاون اجرایی رئیس جمهور به استان یک‌ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان دیگر به متمم سفر رئیس جمهور اضافه و در مجموع بیش از یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان به اعتبارات سفر نیز اضافه شد.

استاندار ایلام به رشد اعتبارات تخصیص یافته استان در سال ۱۴۰۱ در مقایسه با سال ما قبل آن اشاره و تاکید کرد: سال ۱۴۰۰ مجموع اعتبارات استان ایلام ۸۰۰ میلیارد تومان بود که در سال ۱۴۰۱ این اعتبارات به ۴ هزار میلیارد تومان افرایش یافت‌. ‌ ‌

بهرام نیا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر تاکید کرد: آزادسازی خرمشهر در طول تاریخ در جهان بی‌نظیر بود، سربازان وطن و رزمندگان این کشور بدون هیچ پشتوانه‌ای با دست خالی و با توکل به خدا در جنگ حق علیه باطل پیروز شدند و خرمشهر قهرمان پس از ۲۶ ماه فتح شد.

وی با بیان اینکه شاه‌کلید موفقیت در آزادسازی خرمشهر توکل، تقوا، برادری و همدلی بود، افزود: پس از ۲۶ ماه و در چهار مرحله عملیات و با تقدیم سه هزار شهید ۱۲ هزار مجروح، خرمشهر قهرمان آزاد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha