۵ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۱۰
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85122506
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مجلس یازدهم مجلسی انقلابی، جوان و پرتحرک است

گنبدکاووس- ایرنا- امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به قدردانی رهبر معظم انقلاب از عملکرد مجلس یازدهم گفت: این مجلس به تحلیل رهبر معظم انقلاب، مجلسی انقلابی، جوان و پرتحرک است و هر فردی که نظری غیر از این دارد باید تحلیل خود را عوض کند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نمازجمعه گنبدکاووس اظهارکرد: وقتی می‌خواهند یک مجموعه انقلابی به دور دوم راه نیابد برچسب می‌زنند و این مجموعه را غیر انقلابی و ناکارآمد معرفی می‌کنند تا به دنبال آن آدم‌های این جریان و گفتمان رای نیاورند در صورتی که رهبری در دیدار نمایندگان مجلس یازدهم، به این مجلس به دلایل مختلف از جمله آشنایی با مشکلات مردم، ساده زیستی و با صراحت مصوب کردن چند قانون گره گشا مدال دادند.

وی افزود: رهبری همچنین چند تذکر هم به نمایندگان از جمله در رابطه با توجه به جایگاه سیاست‌های کلی در قانون گذاری دادند و از آنان خواستند قوای قضاییه و مجریه را رقیب ندادند و به عنوان همکار در کنار همدیگر برای حل مشکلات گام بردارند.

امام جمعه گنبدکاووس، سفر رییس جمهوری ایران به اندونزی را به عنوان بزرگترین کشور اسلامی بسیار موفقیت آمیز توصیف کرد و گفت: این سفر به عنوان نمونه‌ای از رهاوردهای دیپلماسی قوی با آغاز ارتباط وسیع و عمیق با این کشور و بستن ۱۰ میلیارد دلار قرارداد، سفری اقتصادی و راهبری محسوب می‌شود.

حجت الاسلام ترابی افزود: گفتمان نگاه به غرب تبدیل به نگاه دیپلماسی به کشورهای همسایه و اسلامی شده و در شرایطی که کانال‌های بانکی دنیا با ایران مشکل دارند، جمهوری اسلامی برای خودش کانال‌های مالی جدید درست کرده است.

وی اظهارکرد: سفر عزتمندانه هفته قبل رییس جمهور سوریه به جده برای شرکت در کنفرانس کشورهای اتحادیه عرب همراه با استقبال ویژه، نیشخندی به رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکاست که در جلوی چشم خود می‌بینند که دنیا در حال تغییر است.

امام جمعه گنبدکاووس به فراررسیدن پنجم خرداد روز حمایت از زندانیان و خانواده‌های آنان اشاره کرد و گفت: خیلی از زندانیان به دلیل تصادف و حادثه کارشان به حبس کشیده و خانواده‌های آبرومند آنان که نان آورشان را از دست دادند در شرایط سختی زندگی‌ می‌کنند و می‌طلبد که مردم بیشتر به آنان توجه داشته باشند.

حجت الاسلام ترابی با گرامیداشت دهه کرامت، خدمت به زائران حضرت علی ابن موسی رضا(ع) را بسیار با برکت دانست و از مردم خواست این زائران را محترم شمرده و هرچه در توان دارند برای خدمت رسانی به آنان به‌کار گیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha