۵ خرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۵۷
کد خبرنگار: 2645
کد خبر: 85122642
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه نوشهر: امروز حفظ نظام در گرو انقلابی ماندن مسوولان و مردم است

نوشهر- ایرنا- امام جمعه نوشهر گفت:  امروز حفظ نظام در گرو انقلاب ماندن مسوولان و مردم است که همه باید به انقلاب پایبند باشند.

به گزارش ایرنا - آیت الله محمود مشایخ در نمازجمعه این هفته شهرستان نوشهر افزود: امرور حفظ نظام در گرو پایبندی به ارزشهای انقلاب است چرا که همه می دانیم دشمنان ارزش های دین و انقلاب ما را هدف گرفتند.

وی اظهارداشت: بنابراین آسیب هایی که ما از ریزش این آسیب ها داریم مهم بوده که باید بیشتر به آن توجه بشود.

وی با اشاره به دیدار اخیر نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: ایشان فرمودند مجلس را بعد از سه سال هنوز انقلابی میدانم و همچنین توصیه داشتند همچنان با مردم باشید و وعده های بیجا به مردم ندهید.

امام جمعه نوشهر اشتغال جوانان و معیشت را از جمله مسائل مهم اکنون جامعه برشمرد و ادامه داد: انقلابی بودن این است که این مشکلات حل بشود و هم مجلس و دولت به آن توجه کنند.
آیت الله مشایخ تصریح کرد: اکنون برخی اعلام می کنند که می خواهند کارگر از خارج وارد کشور کنند خوب ما از یک سو این همه بیکار داریم و از سوی دیگر نیروی کار نداریم اینها با هم تضاد دارند.
وی اظهارداشت : امروز انقلابی بودن این است که ضعف ها و مشکلات در جامعه برطرف بشود و از مجلس انقلابی انتظار داریم چند کار زیر ساختی را دنبال و پیگیری و خلأ ها و قصورها را برطرف کنند.
امام جمعه نوشهر با اشاره به مناسبت های ۱۴ و ۱۵ خرداد اضافه کرد : برای زنده نگهداشتن یاد امام راحل ‌و انقلاب باید برنامه ریزی لازم صورت گیرد.
آیت الله مشایخ با بیان این که چهارم تا دهم خرداد هفته بدون دخانیات نامگذاری شد، گفت: اگر دخانیات ضرر دارد چرا در کشور دخانیات تولید می شود متاسفانه این سیلی که از کشورهای غربی خوردیم و هنوز می خوریم که متاسفانه بسیاری از جوانان ما به آن مبتلا هستند.

وی در بخش دیگری با اشاره به ناگروه ۸۶ نیروی دریایی که دور کره زمین زد و به خاک میهن اسلامی برگشت افزود: حرکت این ناوگروه نشانه قوی شدن و پیشرفت ایران اسلامی است و ما از این عزیزان قدردانی می کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha