۷ خرداد ۱۴۰۲، ۲۲:۱۲
کد خبرنگار: 2158
کد خبر: 85124942
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

شهدای دانشجو مدرک قبولی خود را از امام حسین (ع) دریافت کردند + فیلم

بروجرد - ایرنا - رئیس دانشگاه آیت الله بروجردی گفت: شهدای دانشجو مدرک قبولی خود را از دست امام حسین (ع) دریافت کردند، و برای همیشه رستگار شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا احسان یاوری شامگاه یکشنبه در یادواره شهدای دانشجو که در مسجد دانشگاه آیت الله بروجردی (ره) برگزار شد، افزود: خون شهدا برای همیشه ندای آزادی خواهی را سر می‌دهد و امنیت و آرامش امروز کشور مرهون خون شهدای انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: شهدا فدائیان راه امام حسین(ع) هستند و ما اساتید و دانشجویان نخواهیم گذاشت قطره‌ای از خون شهدا پایمال شود.

"اصحاب کریمی"راوی دفاع مقدس نیز در یادواره شهدای دانشجو با بیان اینکه اگر عشق شهدا به اهل بیت(ع) در دفاع مقدس نبود پیروز نمی‌شدیم، افزود: شهدا و رزمندگان با روضه امام حسین (ع) بزرگ شدند و چیزی که رزمندگان را به اوج شهادت رساند روضه امام حسین و ائمه اطهار(ع) بود.
وی گفت: امروز اگر فضای معنوی جامعه کمرنگ شده به خاطر این است که از سیره شهدا و جبهه و جنگ دور شده‌ایم.

کریمی افزود: مدال شهادت به کسی می‌رسد که در راه خدا حرکت کرده باشد، همچنان که در جبهه و جنگ به جز نام خدا و ائمه اطهار(ع) چیزی دیده نمی‌شد.

وی با بیان اینکه تشییع باشکوه پیکر حاج قاسم رفراندوم جمهوری اسلامی ایران بود، گفت: شهدا در دلها اثرگذار شده اند و وصیت نامه شهدا نشان می‌دهد که آنان دنیا را رها کردند تا به شهادت برسند.ما هم امروز وظیفه داریم پیرو راه شهدا باشیم، اگر به سیره شهدا پرداخته شود شرایط جامعه عوض خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در اولین یادواره شهدای دانشجو از خانواده معظم شهدای دانشجو تجلیل به عمل آمد.

شهرستان بروجرد دارای ۲۱ شهید دانشجو است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha