برگزاری یادواره شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

خرم‌آباد - ایرنا - امام جمعه الیگودرز گفت: برگزاری یادواره شهدا فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ ارزش‌ها در جامعه است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام مهدی سرلک روز دوشنبه در نشست هم اندیشی مسوولان که با موضوع برگزاری یادواره شهدای روحانی شهرستان در سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی از برکات انقلاب و نظام اسلامی است که تاکنون در عرصه تبلیغ و ترویج معارف اسلامی در سطح دینی، ملی و مذهبی منشاء خدمات ارزنده ای بوده است.

وی افزود: لازمه رسیدن به آرمان های نهایی انقلاب اسلامی، زنده نگه داشتن نام و یاد و راه شهدا است و هدف از برگزاری یادواره ها استمرار راه شهدا می‌باشد.

وی ادامه داد: تقدیم چهار هزار شهید طلبه و روحانی در راه انقلاب و نظام اسلامی افتخار بزرگ و برگ زرینی برای روحانیت و حوزه های علمیه است.

وی اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج ارزش ها در جامعه است و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری، مسابقات قرآنی، نشست های بصیرتی، برپایی میز خدمت، مقاله نویسی با موضوع شهدا از جمله برنامه های اجرایی در این راستا خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha