اسماعیلی حذف شد/ حسین‌پور بُرد و به قهرمان المپیک رسید

تهران- ایرنا- دومین روز رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان در باکو با حذف دومین نماینده تیم بانوان ایران و برتری علیرضا حسین‌پور آغاز شد.

به گزارش ایرنا، بیست و ششمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان از دوشنبه هشتم خرداد در سالن ۲۵ هزار نفری «کریستال» شهر باکو به میزبانی کشور جمهوری آذربایجان آغاز شد و تا ۱۴ همین ماه ادامه دارد. ۹۴۹ تکواندوکار در ۱۶ وزن (۸ وزن بانوان و ۸ وزن مردان) در این رویداد مهم به میدان می‌روند.

امروز سه‌شنبه، نمایندگان وزن‌های منهای ۶۷ و منهای ۷۳ کیلوگرم بانوان و منهای ۵۸ کیلوگرم مردان مبارزه می‌کنند که زینب اسماعیلی و زهرا پوراسماعیل در بخش بانوان و علیرضا حسین پور در بخش مردان، هوگوپوشان کشورمان در روز دوم هستند.

بر این اساس در وزن منهای ۶۷ بانوان زینب اسماعیلی در همان گام نخست مقابل سوبیر جونووا از ازبکستان‌ در دو راند متوالی شکست خورد و به کار خود پایان داد تا دومین حذف شده تیم ایران لقب بگیرد. روز گذشته نیز تینا مدانلو با شکست در نخستین بازی، حذف شده بود.

در ادامه، علیرضا حسین‌پور در وزن منهای ۵۸ کیلوگرم مردان که ۷۱ تکواندوکار حضور دارند برابر پیزارو از شیلی در ۲ راند به برتری رسید. حسین‌پور در ادامه به مصاف ویتو دلاکویلا دارنده طلای المپیک توکیو و قهرمان ۲۰۲۲ جهان از ایتالیا می‌رود.

همچنین از ساعتی دیگر در وزن منهای ۷۳ کیلوگرم بانوان زهرا پوراسماعیل در نخستین دیدارش با سمیرا گلیا از ایتالیا روبه‌رو می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha