هوای کهگیلویه و بویراحمد گرم‌تر می شود

یاسوج - ایرنا -سرپرست مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: براساس بررسی نقشه های پیش یابی بیشینه دمای هوای این استان در مناطق سردسیری و گرمسیری امروز سه شنبه نهم خرداد یک تا سه درجه سانتیگراد افزایش می یابد.

ولی بهره مند روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: بیشینه دمای هوای شهر لنده که شبانه روز گذشته با ۴۰.۵ درجه گرمترین نقطه کهگیلویه و بویراحمد بود امروز به ۴۲درجه سانتیگراد افزایش می رسد.

وی اظهار کرد: همچنین بیشینه دمای هوای مناطق گرمسیری امامزاده جعفر و دوگنبدان که گرمترین زمان شبانه روز گذشته به ترتیب ۳۹.۸ و ۳۸.۸ درجه سانتیگراد ثبت شده امروز بیش از ۲درجه سانتیگراد افزایش می یابد.

وی تصریح کرد:بیشینه دمای هوای دیگر شهرهای گرمسیری لیکک و دهدشت که شبانه روز گذشته ۳۹ و ۳۸ درجه گزارش شده بود ظهر امروز به ۴۱ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

سرپرست مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه شبانه روز گذشته حداکثر دمای شهرهای سردسیری یاسوج، سی سخت و مارگون ۲۸، ۲۹ و ۳۱ درجه گزارش شده تاکید کرد: دمای این مناطق در ظهر امروز ۳۰ تا ۳۲ درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

بهره مند عنوان کرد: وضعیت جوی هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha