۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۰۸
کد خبر: 85127055
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آیت الله علم‌الهدی: انقلاب اسلامی به حج اخلاص و صفا داد

مشهد-ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: خوشبختانه جریان حج به برکت انقلاب اسلامی، به اخلاص و صفای خاصی رسیده است.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی روز سه‌شنبه در دیدار با مدیر کل حج و زیارت خراسان رضوی و جمعی از مدیران کاروان‎های حج تمتع استان افزود: مدیریت دفتر رهبر معظم انقلاب باعث شده تا مدیریت کاروان‌های حج بر خلاف پیش از انقلاب، حالت درآمدزایی مطلق نداشته باشد و این جریان به یک عبادت خالصانه تبدیل شود.

وی با بیان اینکه طلاب هم می‌توانند از فرصت حج برای رسالت تبلیغی و سازندگی خود استفاده کنند، اظهار داشت: طلاب باید بتوانند با استفاده از این فرصت، به‌ موازات پاک شدن دلها از آلودگی و گناهان، امور خیر و معارف دین را در افراد نهادینه کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: حج، فرصتی برای اصلاح و خودسازی افراد است و بسیاری از افراد در روزهای آخر حج حالت معنوی منحصر به فردی دارند که این وضع به دلیل دستاوردهای عبادی سفر حج حاصل می‎ شود.

آیت الله علم الهدی بیان کرد: نه ‌فقط طلاب بلکه مدیران کاروان‌ها و حتی خود حجاج باید در هر عرصه و لحظه از این سفر معنوی متوجه یک حقیقت باشند، اینکه در محضر امام عصر(عج) قرار دارند و باید مراتب عبودیت و بندگی خدا را با اخلاص به اجرا برسانند تا رضایت آن حضرت جلب شود.

به گفته مسوولان حج و زیارت خراسان رضوی، زائران حج تمتع این استان امسال در قالب ۶۶ کاروان با ۹ هزار و ۸۴۵ زائر از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد از ۱۳ خرداد به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha