۱۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۱۱
کد خبرنگار: 996
کد خبر: 85127472
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در بروجرد تخریب شد

۱۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۱۱
کد خبر: 85127472
۶ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در بروجرد تخریب شد

بروجرد - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی بروجرد گفت: در راستای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و اجرای قانون تبصره ۲ ماده ۱۰ حفاظت از اراضی کشاورزی در سطح شهرستان ۶ مورد دیوارکشی و تغییر کاربری در این اراضی تخریب شد.

جواد گودرزی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این ۶ مورد قلع و قمع با حکم قضایی، توسط یگان حفاظت از اراضی و باغات و همکاری اداره راه و شهرسازی با حضور نیروی انتظامی در این شهرستان صورت گرفت.

وی با اخطار به کسانی که بدون مجوز اقدام به ساخت وساز غیرمجاز می‌کنند، اظهار کرد: مردم باید قبل از هرگونه اقدام و معامله ملکی از جهادکشاورزی شهرستان بروجرد استعلام نمایند تا از اصالت ملک اطمینان داشته باشند.

گودرزی بیان کرد: در راستای جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز توسط یگان امور اراضی هفته گذشته نیز ۲ هزار و ۲۵۰ متر مربع از اراضی کشاورزی این شهرستان شامل ۲ مورد قلع و قمع آزادسازی شد.

مدیرجهاد کشاورزی بروجرد تاکید کرد: از همه صاحبان ساخت و سازهای غیر مجاز تقاضا داریم با جهاد کشاورزی همکاری لازم را بعمل آورده و زمین‌های تغییر کاربری داده شده غیر مجاز را تا حد ممکن به وضعیت اولیه زراعی و باغی بازگردانند زیرا همه اراضی که غیر قانونی تغییر کاربری شده شناسایی و برابر قانون به زودی اجرای حکم خواهند شد.

مدیر جهاد کشاورزی بروجرد تصریح کرد: ۲۱۹ مورد حکم قطعی تخریب ساز و سازهای غیرمجاز در بروجرد تایید شده که در حال پیگیری است.

شهرستان بروجرد دارای ۶۹هزار هکتار اراضی زراعی و باغی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha