۱۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۲۲
کد خبرنگار: 2222
کد خبر: 85495316
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه الیگودرز: دولت آینده همانند شهید رییسی برای تامین امنیت داخلی کشور تلاش کند

خرم آباد - ایرنا - امام جمعه الیگودرز گفت: دولت جدید باید مثل دولت سیزدهم در تامین امنیت داخلی و قدرت دفاعی کشور بکوشد و جایگاه ایران را در منطقه و جهان ارتقا دهد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین مهدی سرلک در خطبه های نماز جمعه این هفته الیگودرز افزود: کمتر از ۳۰ روز تا تشکیل دولت جدید فرصت داریم و انتظاراتی از دولت چهاردهم داریم که مهمترین آن انقلابی، ولایت پذیری و مردم‌داری است.

وی با بیان اینکه دولت چهاردهم نمی‌تواند از سه مساله اساسی جدا باشد تصریح کرد: دولت آینده باید نیازهای سیاسی و اجتماعی کشور را برآورده، اقتضائات حکمرانی را که از بطن این رویداد تاثر برانگیز شکل گرفته است مدیریت کند و مسائل اقتصادی و معیشتی مردم را در دستور کار داشته باشد.

خطیب جمعه الیگودرز گفت: همانگونه که رئیس جمهور شهید همواره دنبال اتحاد بود از دولت آینده نیز انتظار می رود هرگونه شکاف سیاسی را ترمیم و از دوقطبی های کاذب عبور کند و در هر شرایطی به فکر اتحاد ملت باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سرلک با بیان اینکه دولت چهاردهم باید مثال دولت شهید رئیسی نیازهای سیاسی کشور را برآورده کند افزود: مجلس انقلابی نیز باید قوانین کارآمد برای ملت وضع کند و تفسیر قوانین را به درستی در حیطه وظایف انجام دهد.

وی تاکید کرد : نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید به درستی از قدرت نظارتی خود استفاده و به نحوی اقدام کنند که مجلس در این دوره مظهر وفاق ملی و اتحاد ملت ایران باشد.

وی همچنین با محکومیت حملات وحشیانه اسرائیل به رفح و قتل عام مردم بیگناه گفت:به رسمیت شناختن قانونی فلسطین ، شکست‌های پی در پی اسرائیل و محکومیت این رژیم در دادگاه بین المللی لاهه و دیگر موفقیت‌های جبهه مقاومت، صهیونیست ها را دیوانه و سردرگم کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سرلک تصریح کرد: این هولوکاست انسانی خلق شده اسرائیل باید نابود و محو بشود.

وی همچنین به رحلت امام خمینی و حادثه ۱۵ خرداد اشاره کرد و اظهار داشت: تکیه بر آرای مردم، عقلانیت و عدالت ابعاد اصلی مکتب امام(ره) است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha