۱۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۲۷
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85128903
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

اجرای ۶۰ طرح توسعه محلی در شهرری

۱۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۲۷
کد خبر: 85128903
اجرای ۶۰ طرح توسعه محلی در شهرری

شهرری - ایرنا - شهردار منطقه ۲۰ تهران شهرری گفت: در مجموع ۹۰ طرح احداثی شامل پروژه های مستمر و غیرمستمر در سال ۱۴۰۲ در این منطقه مصوب شده است که در طرح من شهردارم ۷۳ طرح شامل ۶۰ پروژه توسعه محله ای و ۱۳ پروژه غیرمستمر اجرایی خواهد شد.

به گزارش ایرنا از خبر روز پنجشنبه شهرداری منطقه ۲۰ تهران (شهرری)، سید محمد ناظم رضوی در دومین جلسه کنترل پروژه منطقه در سال ۱۴۰۲ بر تلاش، نظارت مستمر و تسریع در اجرای پروژه های طرح من شهردارم برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان تاکید کرد.

وی اظهار داشت: طرح "من شهردارم" بر اساس اولویت بندی پروژه های توسعه محلات با آرای مردمی و نظرسنجی از شهروندان در راستای اجرای پروژه های محله محور و کمک به پیشرفت شهر تعریف شده است.

ناظم رضوی تسریع در اجرای پروژه ها،طراحی همراه سرا در بیمارستان هفت تیر، طراحی مسیرهای دسترسی از بزرگراه ها به پارکینگ طبقاتی ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم (ع)، طراحی پروژه توسعه مسجد شیخ طاهر، طراحی احداث دریاچه مصنوعی در قطب تفریحی و گردشگری محدوده کوه بی بی شهربانو (بوستان بام ری) را ضروری عنوان کرد.

شهردار منطقه به راهکارهایی برای اجرای هر چه مناسبتر پروژه های جداره سازی اتوبان امام علی، پیاده راه مدرس، بوستان بانوان ۲ در محله سیزده آبان، مرمت اثر تاریخی قلعه گبری و احداث ساختمان اداری بوستان بانوان در محله بهشتی اشاره کرد.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

این منطقه در جنوبی ترین نقطه شهری واقع شده است و از شمال به بزرگراه آزادگان، از شرق به بزرگراه امام علی، از جنوب به بزرگراه آوینی و از غرب به مبارک‌آباد و صالح‌آباد محدود می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha