در بازدید اعضای شورای شهر تهران از شهرری چه گذشت + فیلم

شهرری - ایرنا - اعضای شورای اسلامی شهر تهران طی بازدید از بافت‌های فرسوده شهرری و پروژه‌های در دست احداث این منطقه از نزدیک در جریان مشکلات شهروندان قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی اقراریان، سوده نجفی و جعفر شربیانی از اعضای شورای شهر تهران از چند محله که به لحاظ ساخت و سازهای بافت فرسوده مشکلاتی داشت بازدید کردند و در گفت وگو با شهروندان قول هایی برای رفع مشکلاتشان به آنها دادند.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران از محله های نفر آباد و قلعه دولت آباد و همچنین از روند احداث تقاطع هم‌سطح شهید آوینی و ایستگاه مترو شهر ری بازدید کردند.

در بازدید اعضای شورای شهر تهران از شهرری چه گذشت + فیلم

بازدید از محله نفر آباد

اقراریان در جریان بازدید از محله نفرآباد گفت: املاک معارضی که در اجرای پروژه‌های این منطقه وجود دارد، باید سریعاً تملک و روند پیشرفت پروژه‌ها تداوم یابد.

وی افزود: در محله قلعه دولت آباد به دلیل ورود اوقاف و مالک عرصه قرار بر این شد که با استفاده از الگوی قابل اجرا در محله نفر آباد این محله نیز مورد بازآفرینی قرار گیرد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه توسعه جنوب تهران مطالبه بزرگ شهر تهران است، خاطرنشان کرد: تسریع در اجرای پروژه‌های محله قلعه دولت آباد از مهمترین اهداف است که در دستور کار قرار گرفت و بر این اساس در بودجه سال آینده باید به آن‌ها پرداخته شود.

در بازدید اعضای شورای شهر تهران از شهرری چه گذشت + فیلم

در بازدید اعضای شورای شهر تهران از شهرری چه گذشت + فیلم
بازدید از تقاطع هم‌سطح شهید آوینی

توقف سه ساله پروژه مترو خط 6 مترو در شهرری

اقراریان با بیان اینکه روند اجرای پروژه مترو خط ۶ در شهرری حدود سه سال است که متوقف شده است، گفت: اعتبار لازم برای اجرای ادامه این خط مترو بالغ بر ۵۳ هزار میلیارد ریال است که حدود هفت برابر بودجه این محدوده است و تامین آن در توان منطقه نیست.

جعفر شربیانی رئیس شورای اسلامی شهرستان ری نیز با اشاره به اینکه ایستگاه‌های مترو خط ۶، شمال‌غرب تهران را به جنوب تهران متصل و پایانه مبادلات را در بر می‌گیرد، اظهارداشت: این پروژه در شهرری با توقف عملیات عمرانی همراه بود که با تمهیدات مناسب عملیات عمرانی آن ادامه خواهد یافت.

در بازدید اعضای شورای شهر تهران از شهرری چه گذشت + فیلم

دیدار مردمی در مسجد جامع فاطمه الزهرا(س) 

در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر تهران و شهردار منطقه۲۰، در مسجد جامع فاطمه الزهرا(س) به مشکلات و معضلات اهالی محله دیلمان شهرری رسیدگی شد.

اقراریان در این در این دیدار گفت: شوراهای اسلامی به عنوان یکی از نهادهای تصمیم گیرنده و نظارت کننده بر امور شهری می تواند تاثیرگذاری مثبتی در توسعه حقوق شهروندی داشته باشد به همین منظور در جلسه دیدار مردمی که بعد از نماز ظهر و عصر در راستای رسیدگی به مشکلات حقوقی شهروندان در مسجد فاطمه الزهرا(س) برگزار شد، ضمن آگاهی از دغدغه‌های شهروندان، مشاوره و پیگیری های لازم جهت رسیدگی به مشکلات آنان صورت گرفت.

رضا شنگی شهردار منطقه۲۰ تهران نیز در جلسه ملاقات مردمی خاطرنشان کرد: حضور مسئولان در بین مردم و آشنایی با درخواست ها و مشکلات آنها آثار خوبی دارد و در کنار مشاهده نواقص از نزدیک، منجر به حفظ ارتباط آنها با مردم و به تبع آن مشارکت شهروندان برای انجام بهتر فعالیت ها می شود.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران، شهردار منطقه و معاونین، ضمن حضور در مسجد فاطمه الزهرا (س) در محله دیلمان با جمعی از نمازگزاران و شهروندان دیدار و به درخواست های آنان رسیدگی کردند.

در بازدید اعضای شورای شهر تهران از شهرری چه گذشت + فیلم

برگزاری جلسه معاونین در شهرداری منطقه ۲۰

در این جلسه درخواست های بیش از ۱۵ نفر از شهروندان در زمینه شهرسازی، املاک، اجرای احکام، در آمد، بررسی و راهکارهای قانونی ارائه شد.

اقراریان دیدارهای مردمی و ارتباط مستقیم با شهروندان را بسیار مهم دانست و افزود: ملاقات‌های مردمی موثرترین راه شناسایی مطالبات شهروندان و تسریع در پاسخگویی به درخواست های آنان است.

در بازدید اعضای شورای شهر تهران از شهرری چه گذشت + فیلم

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

این منطقه در جنوبی ترین نقطه شهری واقع شده است و از شمال به بزرگراه آزادگان، از شرق به بزرگراه امام علی، از جنوب به بزرگراه آوینی و از غرب به مبارک‌آباد و صالح‌آباد محدود می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha