۱۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۵۹
کد خبر: 85129581
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۲۸ متهم زورگیر در مشهد دستگیر شدند

۱۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۵۹
کد خبر: 85129581
 ۲۸ متهم زورگیر در مشهد دستگیر شدند

مشهد- ایرنا- فرمانده انتظامی مشهد گفت: ۲۸ متهم زورگیر در جریان اجرای طرح ۴۸ ساعته مقابله با جرائم خشن در این کلانشهر دستگیر شدند.

سرهنگ احمد نگهبان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح مقابله با سارقان خشن با محوریت مقابله با سارقان به عنف و موبایل قاپ ها توسط پلیس آگاهی و با همکاری کلانتری های شهر مشهد اجرا شد.

وی اضافه کرد: ماموران با رصد هوشمند سارقان سابقه دار و گسترش چتر اطلاعاتی، ۲۸ متهم زورگیر را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ نگهبان اضافه کرد: از متهمان ۱۶ قبضه چاقو و قمه و پنج قبضه سلاح غیرمجاز کشف شد، در بازجویی های اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی، ۴۸ فقره پرونده جرایم خشن شامل قاپ زنی و زورگیری تلفن همراه و کیف پول کشف شده است.

فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: همچنین در این طرح ۱۵۸ سارق خیابانی و ۳۴ خرده فروش مواد مخدر دستگیر شد، همچنین ۱۶۱ فقره انواع سرقت، ۶۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه و سه کیلو و ۴۰۰ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف شده است.

سرهنگ نگهبان تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و برای امنیت مردم اغماض وجود ندارد و با مخلان نظم و امنیت با قاطعیت برخورد می شود.

وی از شهروندان خواست: در مواجهه با سرقت خشن به فکر حفظ جان خود باشند، مقاومت نکنند، درصدد مقابله برنیایند و با حفظ خونسردی خود جزئیات سرقت از جمله شماره پلاک و مشخصات موتورسیکلت یا خودرو و خصوصیات راکبین آنها به ویژه نوع و رنگ پوشاک و همچنین چهره ومو، لهجه و حرکت آنان را به خاطر سپرده و در اختیار ماموران انتظامی قرار دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha