۱۳ خرداد ۱۴۰۲، ۹:۰۷
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85129932
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پایان هفته دوم لیگ برتر فوتبال بزرگسالان کردستان و صدرنشینی نماینده سقز

سنندج- ایرنا- هفته دوم لیگ برتر فوتبال بزرگسالان کردستان با درخشش نمایندگان سنندج و مریوان و صدرنشینی تیم "کوردان سقز" پایان یافت.

به گزارش ایرنا، در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بزرگسالان کردستان نیز ۱۲ گل از خط دروازه ها عبور کرد و میانگین گلزنی در این هفته نیز مانند هفته اول ۲.۴ گل در هر بازی بود.

این بازی‌ها روز جمعه در شهرهای مختلف برگزار شد و تیم "تکنام گروس بیجار" با نتیجه یک بر صفر از سد "نمایندگی تراکتورسازی حبیبی دیواندره" گذشت.

در بازی دیگر، "آکادمی ذوالفقارنسب سنندج" تیم "آبیدر سنندج" را با نتیجه سه بر یک مغلوب کرد و "شهرداری مریوان" با سه گل، "شهرداری قروه" را شکست داد.

در بازی‌های دیگر هم "شهرداری سروآباد" و "هیات فوتبال بانه" به تساوی یک بر یک رضایت دادند و "کوردان سقز" ۲ بر صفر، "شاهین سنندج" را از پیش رو برداشت.

در حال حاضر، کوردان سقز با ۲ بازی، ۲ بُرد و ۶ امتیاز صدر جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بزرگسالان کردستان را به خود اختصاص داده است، شهرداری مریوان با ۲ بازی، یک برد، یک تساوی و چهار امتیاز در رده دوم و تکنام گروس بیجار با ۲ بازی، یک برد، یک تساوی، چهار امتیاز و تفاضل گل کمتر، در رده سوم این رقابت‌ها قرار دارد.

در پایان لیگ در صورت امتیازهای برابر ۲ یا چند تیم، نتایج مجموع بازی رو در رو در اولویت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha