۱۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۲۷
کد خبر: 85130226
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۶ واحد نانوایی کشیک در اردبیل فعال شد

۱۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۲۷
کد خبر: 85130226
۲۶ واحد نانوایی کشیک در اردبیل فعال شد

اردبیل- ایرنا- فرماندار اردبیل گفت: بر اساس تصمیمات قرارگاه رصد و پایش آرد و نان استان اردبیل ، ۲۶ واحد کشیک نانوایی در اردبیل فعال شد.

سید محمد اعتماد اعجازی روز شنبه به خبرنگار ایرنا افزود: این واحدها  تا ۳۱ خردادماه، پخت و عرضه فوق العاده و خارج از سهمیه روزانه نان را تا حوالی ساعت ۲۱ شب در اردبیل انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای تعیین و استقرار ناظر در نانوایی‌های دارای سهمیه آرد در اردبیل انجام شده است، افزود: ممنوعیت تعطیلی واحدهای نانوایی در روزهای جمعه تا پایان شهریورماه، ساماندهی و توزیع سیستمی و عادلانه خمیرمایه به نانوایی‌ها، برگزاری دوره های آموزشی - توجیهی نانوایان درباره چگونگی استفاده از سامانه هوشمند نانینو و کاهش ضریب خطای نانوایان از مصوبات اصلی عملیات قرارگاه رصد و پایش آرد و نان در اردبیل است.

فرماندار اردبیل همچنین از معرفی برخی واحدهای نانوایی متخلف به مراجع قانونی خبر داد و گفت: نظارت بر فعالیت نانوایی‌ها با ایجاد ۱۳ پایگاه بسیج نظارتی تشدید شده و این شبکه با همکاری مردم تقویت می‌شود.

اعتماد اعجازی افزود: در این نظارت‌ها برخی نانوایان تخلفاتی از جمله کم‌فروشی، فروش غیرمجاز و احتکار آرد داشتند که این موضوع با حضور مسئولان دستگاه‌های نظارتی مربوطه بررسی و ضمن تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شدند.

فرماندار اردبیل از افزایش ساعت پخت در تعدادی ازنانوایی‌های شهر خبر داد و گفت: توزیع نان در فروشگاه‌ها هم برای ارتقای خدمات رسانی به مردم مبنای کار قرار گرفته است.

وی گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از شلوغی و صف‌های طولانی در نانوایی‌های برخی مناطق کاسته شده است و حل مشکل بقیه مناطق و دسترسی راحت مردم به نان مورد نیاز در دست اجراست.

شهرستان اردبیل قریب ۶۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha